تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردوسی‌پور و ماجرای کی‌روش- برانکو

روزنامه قانون:

 اصغر حاجیلو - كارشناس ورزشي

در این هشت سال بهترین بازی که از تیم ملی دیدم بازی مقابل پرتغال بود. به دلیل اینکه به هیچ وجه تیم ما دفاعی بازی نکرد. تیم ما در این بازی مدام چشمش به حمله بود. بازیکنان تیم در انتقال توپ و بازی خوب بودند و برای گل زدن، خیلی سریع خودشان را به دروازه حریف نزدیک می کردند. یک فوتبال کامل که از آن لذت بردم. پرتغال حمله می کرد و بلافاصله ایران حمله می کرد. در صورتی که در بازی اول مقابل مراکش و همچنین بازی دوم با اسپانیا این طور نبود و ما خیلی بسته و دفاعی بازی کردیم.

خیلی ها معتقدند که تیم ملی ما خیلی دفاعی است اما بازی سوم نشان داد که کی روش برای بازی تهاجمی نیز برنامه دارد و روی تیم کار کرده است. بازی مقابل پرتغال همان چیزی بود که همه فوتبال‌دوستان از تیم ملی انتظار دارند. پرتغال قهرمان اروپا است و بازیکنان طرازاولی در این تیم هستند. اینکه تیم ملی ما مقابل پرتغال کم نیاورد، دفاع مطلق نداشت و حملات زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد، جای امیدواری است.

حالا ما به یک فوتبال شناور و رو به جلو نزدیک شده ایم و به همین خاطر باید از کی روش تشکر کرد که این نوع بازی را در تیم ملی پیاده کرده است. پیش از این بارها دیده بودیم که برنامه های تیم ملی ما بیشتر دفاعی هستند. در همه بازی‌ها 80 درصد کار ما دفاعی بود و تمرکزمان روی ضربات شروع مجدد و کرنرها و کاشته ها بود اما مقابل پرتغال شاهد یک بازی بازی متفاوت بودیم. به‌نظر من تیم ملی ما در بازی سوم خودش را نشان داد و روند ایده آلی را در پیش گرفته و امیدوارم این روند را ادامه بدهند. مطمئن باشید با همین روند جام ملت‌ها را پس از سال ها به دست می آوریم. اما از مصاحبه ای که زمان برگشت تیم ملی به ایران از کی روش دیدم واقعا دلگیر شدم.

از یک مربی حرفه ای مانند کی روش انتظار داریم دامنه صبر و تحملش بیش از این باشد. صحبت های او اگر هم واقعیت داشته باشد آن جا و آن زمان جایش نبود. از طرفی برانکو را انسان با شخصیتی می دانم. به نظر من این دو نفر می توانند با حضور ريیس فدراسیون جلسه ای را ترتیب بدهند و با هم گفت و گو کنند تا اختلاف‌شان رفع شود. کی‌روش یک مربی حرفه ای است و مردم انتظار نداشتند در آن لحظات شیرین آن صحبت‌ها را به زبان بیاورد. بهتر بود سرمربی تیم ملی در جلسه ای با برانکو این صحبت ها را مطرح می کرد تا واقعیت ها روشن می شد.

اگر در یک جو دوستانه با هم روبه‌رو می شدند و صحبت می کردند خیلی قشنگ تر و حرفه ای تر بود و به این ترتیب فکر می‌کنم مردم نیزراضی تر بودند تا اینکه در رسانه ها و جلوی چشم مردم، چیزهایی را بگویند که در شأن و شخصیت هر دو نیست. در مجموع، زمانی که همه تلاش و کمک کردند تا تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشد، می شد از بروز این اختلافات و تنش ها جلوگیری کرد. با کمک وزارت ورزش و دخالت مستقیم وزیر، فدراسیون فوتبال همه چیز را برای کی روش و ملی پوشان فراهم کرد. تیم ملی نیز به اعتقاد خیلی ها بهترین نتیجه دوران عمرش را گرفت. مردم از این فوتبال و نتایج به دست آمده راضی بودند.

شاید کسی در دنیا، انتظار چنین نمایشی را ازتیم ما نداشت. یک اتفاق قشنگ افتاد و ای کاش آن روز، این دو نفر را رو در روی هم قرار نمی‌دادند. به نظر من هنوز هم می‌توان جلوی این تنش را گرفت تا هرروز در رسانه ها و فضای مجازی شاهد کشمکش و دودستگی نباشیم. خوب است در یک برنامه زنده تلویزیونی کی روش و برانکو حاضر شوند و به این شائبه ها پایان بدهند. شاید خیلی ها حرف ها را بد به کی روش منتقل کرده اند.

شاید به او گفته اند برانکو می‌خواهد جای شما را در تیم ملی بگیرد! این اختلافات همیشه به خاطر سوء تفاهم ها شکل می گیرند و بیشتر می شوند. اگر عادل فردوسی برنامه ای با حضور این دو مربی خوب تهیه کند، کار قشنگی انجام داده که به آرام شدن فضای فوتبال ایران در این شرایط که باید تیم ملی قوی و آماده ای را برای جام ملت ها آماده کنیم، کمک بزرگی می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردوسی‌پور و ماجرای کی‌روش- برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..