تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیلی: تیم امید بچه سرراهی است

خبرگزاری فارس: حمید استیلی در حاشیه تمرین تیم امید گفت: امروز آخرین اردوی ما در ایران قبل از شروع بازی‌های آسیایی آغاز شد و فردا عازم عراق می‌شویم. باخبر شدیم که هنوز کشور عراق اجازه ورود هواپیما از ایران را نداده و از طریق فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنیم تا این مشکل حل شود. زنوزی زحمت کشیده و مثل شرایطی که برای تیم ملی در نظر گرفت به تیم امید هم هواپیما داده تا به آنجا برویم و طی روزهای ۳ و ۶ مرداد، بازی دوستانه برگزار کنیم.

وی افزود: ۷ مرداد به ایران بازمی‌گردیم، بازیکنان ۴ روز در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گیرند و سپس ۱۳ مرداد راهی چین می‌شویم و بعد از انجام یک بازی دوستانه به جاکاراتا می‌رویم. امروز طبق اعلام محمود عبداللهی روابط عمومی کمیته المپیک متوجه شدیم قرعه‌کشی بازی‌های آسیایی هم تغییر کرده است.

استیلی در ادامه تأکید کرد: مثل اینکه اشتباهی به وجود آمده و نام امارات و فلسطین به قرعه‌کشی اضافه شده است، از این اتفاق تعجب می‌کنیم. اگر چنین مشکلی در کشور ما به وجود می‌آمد، هزار مسئله از این بحث درست می‌کردیم. با این وجود قرار است فردا قرعه‌کشی جدید آغاز شود.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد اینکه خیلی از باشگاه‌ها بازیکن ندادند، گفت: بله، متأسفانه این اتفاق افتاده است. ما ۳۰ نفر دعوت کردیم. رضا شکاری و امید نورافکن لژیونر هستند، سینا زامهران هم مصدوم است. باید ۲۷ نفر به اردو می‌آمدند که الان فقط ۱۷ نفر حضور دارند. همه این بازیکنان مهره‌های مدنظر ما هستند. تراکتورسازی، سایپا، نساجی، ذوب‌آهن و... به ما بازیکن ندادند.

پرسپولیس با وجود اینکه از پنجره نقل و انتقالات محروم است ۳ بازیکن خود را در اختیار قرار داده و قرار است مهدی قائدی هم از استانبول به ما اضافه شود. هیأت رئیسه مصوبه‌ای را به تصویب رسانده که باید باشگاه‌ها دو بازیکن در اختیار تیم امید قرار دهند. بازیکن در این مورد مقصر نیست بلکه باشگاه‌ها باید همکاری کنند، همیشه می‌گوییم تیم امید بچه سرراهی است اما بر اساس این مصوبه باشگاه‌ها ملزم به همکاری بودند.

وی افزود: هنوز خیلی از مسائل جا نیفتاده و نیاز به زمان داریم. باید به قوانین احترام بگذاریم. شاید در هیچ جای دنیا مشاهده نکنید که بازی سوپرجام مشخص شود اما باشگاه‌ها بگویند ما بازی نمی‌کنیم. قوانین از قبل مشخص شده و اصلاً شاید نیازی به ورود کمیته انضباطی هم نباشد؛ چراکه از قبل گفته‌اند در این تاریخ بازی برگزار می‌شود و اگر تیمی نیاید، خودش مسئولیت این مسئله را می‌پذیرد.

باید به قانون احترام گذاشت.همیشه مصلحت‌اندیشی می‌کنیم و با کدخدامنشی رفتار می‌کنیم و همین مسئله این مشکلات را به وجود می‌آورد. باید همه دست به دست هم دهیم تا این مشکلات برطرف شود. کی‌روش گاهی اوقات روی موضوعی محکم می‌ایستد و این مسئله جواب هم می‌دهد. شما می‌بینید هرجا روی موضوع محکم نمی‌ایستیم چه می‌شود، همیشه برخورد سخت و محکم جواب می‌دهد.

استیلی در مورد اینکه بازیکن تحت قرارداد باشگاه و ملزم به تبعیت از باشگاه است، تصریح کرد: بله، همین‌طور است. همان‌طور که گفتم بازیکن مقصر نیست، باشگاه باید جوابگو باشد. اینکه بازیکن را جریمه کنیم، همه تقصیرات به گردن بازیکن نیست. بازیکن از اینجا مانده و از آنجا رانده می‌شود و با محرومیت روبرو خواهد شد. ما باید به قوانین احترام بگذاریم، درست است که این بازی در تاریخ فیفادی برگزار نمی‌شود، اما ما قوانین داخلی هم داریم که ملزم به اجرای آن هستیم. باید همه به قوانین احترام بگذاریم و در غیر‌ این‌صورت کمیته انضباطی در مورد این مسئله تصمیم‌گیری می‌کند.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد اینکه مشکلی بابت خروج بازیکنان وجود ندارد، گفت: یکی، دو نفر مشکل دارند. یک بازیکن تازه امروز به ما مدرک داده و یک بازیکن هم سرباز است که باید دید چه پیش می‌آید.

استیلی در مورد اینکه اگر تیم امید نتیجه نگیرد چه می‌شود، افزود: اگر با وجود این مشکلات نتیجه نگیریم، فقط فوتبال ایران ضرر می‌کند. الان ۴۰ سال است که همین مشکلات وجود دارد و ما نتیجه نمی‌گیریم. برای اولین بار قصد داریم با بازیکنان زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیای برویم که همه این نفرات می‌توانند در المپیک هم بازی کنند. قبل از این چنین شرایطی وجود نداشت. با وجود اینکه امسال هیأت رئیسه مصوبه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته امیدواریم این مشکل حل شود.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا حسرت ۴۴ ساله نرسیدن به المپیک به اتمام می‌رسد، گفت: این اتفاق نیاز به کار تیمی و گروهی دارد. الان ما بازی‌های آسیایی را در پیش داریم. باید از همه پتانسیل‌هایمان استفاده کنیم. تصمیم داریم بررسی‌های دقیق‌تری انجام دهیم و حتی از بازیکنان شهرستانی که دیده نشده‌اند هم بهره ببریم.

وی در پایان در مورد اینکه اگر تیم امید در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی نگیرد آیا ممکن است در کادر فنی تغییری به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: قرارداد کرانچار تا پایان المپیک ۲۰۲۰ است. شما الان می‌بینید ما تا شروع بازی‌های آسیایی زمان کمی داریم و در همین مدت هم خیلی از بازیکنان به اردو نیامدند. همه هدف ما المپیک ۲۰۲۰ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیلی: تیم امید بچه سرراهی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..