تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوش مصنوعی گوگل با اسکن ژست‌ها، تصویر مشابه شما را نشان می‌دهد

هوش مصنوعی جدید گوگل به نام Move Mirror، ژست‌ها و حرکت‌های بدنی شما را اسکن می‌کند و تصویری مشابه آن را جستجو و نشان می‌دهد. 

گوگل در حال تست و بررسی پروژ‌ه‌ی جدیدی در حوزه‌ی هوش مصنوعی به نام Move Mirror است که می‌تواند هم سرگرم‌کننده و هم هیجان‌انگیز باشد.

هوش مصنوعی Move Mirror تمامی حرکات و ژست‌های شما را اسکن می‌کند و با توجه به ژستی که گرفته‌اید، تصویری مشابه آن را از مجموعه‌‌ی ۸۰۰۰ عکس خود جستجو و نشان می‌دهد. در نتیجه می‌توانید عکس‌هایی مشابه ژست خودتان را مشاهده کنید. 

مقاله‌های مرتبط:

برای آزمایش هوش مصنوعی Move Mirror می‌توانید به‌راحتی وارد وب‌سایت Move Mirror شوید. ابتدا باید به وب‌سایت اجازه دهید تا بتواند به وب‌کم سیستم دسترسی داشته باشد. وقتی مقابل وب‌کم قرار گرفتید، Move Mirror به‌راحتی با کمک برنامه‌ی بینایی ماشین به نام PoseNet، تمامی مفاصل‌ها و اندام‌های بدن را اسکن می‌کند و با توجه به ژست و حالت بدنی که به خودتان گرفته‌اید، به جستجوی کتابخانه‌ی خود می‌پردازد تا از بین ۸۰۰۰ عکس، تصویری مشابه فیگور و ژست شما پیدا کند و به شما نشان دهد. 

جالب است بدانید هوش مصنوعی Move Mirror می‌تواند در زمان واقعی تغییرات ژست و فیگور شما را با سرعت اسکن کرده و عکس مشابه را نشان دهد. با تغییر حرکات فیزیکی بدنتان می‌توانید عکس‌های متنوعی مشابه فیگور خودتان را به سرعت ببینید. شاید انجام چنین کاری به نظر بیشتر شبیه به یک بازی باشد. شما می‌توانید از تصاویری که با ژستتان مطابق دارد، گیف تهیه کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

هوش مصنوعی Move Mirror شرکت Google به کتابخانه‌ای غنی جاوا اسکریپت به نام TensorFlow.js متصل است که با مرورگر کار می‌کند. شاید این سوال پیش بیاید که از آنجایی که تصاویر با وب‌کم گرفته می‌شود آیا Move Mirror ناقض حریم خصوصی نیست؟ تصاویر شما تنها در سیستم کامپیوتری خودتان ذخیره می‌شوند و تنها در صورتی که خودتان آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، دیگران می‌توانند عکس‌های شما را ببینند. در غیر این صورت کسی دسترسی به عکس‌های Move Mirror ندارد.

بینایی ماشین و هوش مصنوعی در مسیر تغییر و تحول جدیدی قرار گرفته است و هر روز شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه هستیم. شاید هوش مصنوعی Move Mirror به‌نظر بازی یا سرگرمی بیاید، ولی محققان با همین روش‌های ظاهرا سرگرم‌کننده به توسعه‌ی هوش مصنوعی می‌پردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوش مصنوعی گوگل با اسکن ژست‌ها، تصویر مشابه شما را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..