تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأیید باتری 4000 میلی‌آمپری در Galaxy Note 9 +تصاویر

تأیید باتری 4000 میلی‌آمپری در Galaxy Note 9 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آژانس ملی مخابرات برزیل وجود باتری عظیم 4000 میلی‌آمپری گوشی گلکسی نوت 9 را تأیید کرد و با رونمایی از مدارک آن، جای هیچ شک و شبهه‌ای را در مورد باتری این گوشی باقی نگذاشت.

مدرکی که توسط آژانس ملی مخابرات برزیل افشا شده است، چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما برتری Galaxy Note 9 را نسبت به پرچمدار اسبق سامسونگ ثابت می‌کند. شایعه‌های وجود باتری 4000 میلی‌آمپری در Galaxy Note 9 تقریبا از ماه آوریل آغاز شد و توسط منابع مختلفی در ماه ژوئن به صورت غیر رسمی تأیید شد. حالا، سایت ANATEL با انتشار مدارک تأیید شده از سوی آژانس یاد شده، مهر تأیید را بر این شایعه‌ها زده است.

کاربران منتظر این گوشی هوشمند امیدوار هستند که باتری بزرگ سامسونگ با فناوری شارژ سریع یا پشتیبانی از Quick Charge 4.0 و یا بالاتر تولید شود چون همه ما می‌دانیم شارژر بی‌سیمی که قرار است در کنار Galaxy Note 9 عرضه شود، قرار نیست سرعت شارژ خیلی بالا داشته باشد.

تأیید باتری 4000 میلی‌آمپری در Galaxy Note 9 +تصاویر

تأیید باتری 4000 میلی‌آمپری در Galaxy Note 9 +تصاویر

انتهای پیام/

وجود باتری 4000 میلی‌آمپری در Galaxy Note 9 تأیید شد +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأیید باتری 4000 میلی‌آمپری در Galaxy Note 9 +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..