تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه‌های فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ دوباره قرعه‌کشی می‌شود

به گزارش شمانیوز: کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی دستور داده است که دوباره برای مسابقه‌های فوتبال مردان بازی‌های آسیایی امسال قرعه‌کشی کنند. دلیل قرعه‌کشی دوباره این است که کشورهای امارات و فلسطین در قرعه‌کشی اول از قلم افتاده بودند. گفته می‌شود که این دو کشور به درستی و مطابق قوانین برای بازی‌ها ثبت نام کرده بودند. بدین شکل، قرعه‌کشی دوم با ۲۶ کشور برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی جدید روز ۲۳ جولای (دوشنبه) در جاکارتا برگزار می‌شود.

در قرعه‌کشی قبلی تیم ایران در گروه F در کنار عربستان سعودی، میانمار و کره شمالی قرار داشت. کره شمالی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون نایب قهرمان مسابقه‌ها شده بود.

مسابقه‌های فوتبال بازی‌های آسیایی با تیم‌های زیر ۲۳ سال انجام می‌شود. هر تیم می‌تواند تا سه بازیکن بیش از این محدوده سنی داشته باشد که با وایلد کارت وارد بازی‌ها می‌شود.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از ۱۸ آگوست آغاز می‌شود اما بازی‌های فوتبال مردان در رده گروهی از ۱۴ آگوست شروع خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه‌های فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ دوباره قرعه‌کشی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..