تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل در مغولستان چین به دلیل بارندگی شدید + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ از روز پنجشنبه در بخش‌های زیادی از منطقه خودمختار مغولستان داخلی در چین سیل جاری شد. در حالی که جاده‌های آسیب دیده از سیل باعث مختل شدن عبور و مرور خودرو‌ها در منطقه گویانگ در شهر بائوتو شده است، مقامات این منطقه خواستار کمک ارتش شدند و هفت خودروی ویژه جنگی برای انتقال ۲۸ امدادگر به مناطق فاجعه زده ارسال شدند.

بارش شدید باران سبب سرگردان شدن ۱۱ روستایی در منطقه اوراد فرانت بنر شد و آنها بر روی سقف خانه‌ها پناه گرفتند. همه این روستاییان با کمک ارتش و امدادگران نجات یافتند و به مکانی امن منتقل شدند.

چندین بخش از شهر اوردوس شاهد بارش ۶۰ میلیمتری باران بود که سبب جاری شدن سیل و فرو ریختن بخش‌های زیادی از جاده‌ها شد. آتش نشانان محلی پنج تن را نجات دادند و بیش از ۱۵۰ تن را از منطقه تخلیه کردند.

خودرو‌ها و بالگرد‌های جنگی نیز برای نجات افراد گرفتار در سیل ناشی از بارش باران‌های موسمی در مغولستان داخلی در چین به پلیس و آتش نشانان و افراد داوطلب پیوستند.

بارش شدید باران در عصر روز پنجشنبه سبب طغیان رودخانه در شهر هولون‎بویر شد.

بیشتر بخوانید: بارش شدید باران و وقوع سیل در مغولستان + فیلم 

­

انتهای پیام/

آب گرفتگی در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در چین + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل در مغولستان چین به دلیل بارندگی شدید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..