تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعقیب قضایی عاملان شهادت ١١ رزمنده سپاه

تعقیب قضایی عاملان شهادت ١١ رزمنده سپاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه با خبر حمله اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان کردستان و شهادت ۱۱ رزمنده سپاه گفت: تاکنون تروریست‌ها شناسایی نشده‌اند، اما این افراد تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه ۸ نفر از رزمندگان نیز مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه دستور شناسایی شهدا و صدور گواهی پزشکی قانونی داده شده است، اظهار داشت: گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب در انتظار برخورد قاطع نیرو‌های مقتدر مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به این جنایات باشند.

بیشتر بخوانید: مردم کردستان به عقب باز نخواهند گشت

بیشتر بخوانید: ۱۱ نفر در مرز‌های مریوان به شهادت رسیدند/ گروهک تروریستی «پژاک» عامل جنایت +اسامی شهدا

انتهای پیام/ز

حمله تروریستی در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعقیب قضایی عاملان شهادت ١١ رزمنده سپاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..