تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین اثر حسن روح‌الامین به شهدای مرزبانی تقدیم شد

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی شهادت ۱۱ مرزبان کشورمان به دست عوامل تروریستی در مریوان کردستان، حسن روح‌الامین دست به قلم برده و تابلوی جدیدی خلق کرده است. این نقاش عاشورایی اثر خود را به «مدافعان وطن» تقدیم کرده است.

جدیدترین اثر حسن روح‌الامین به شهدای مرزبانی تقدیم شد

بر اساس این گزارش، روح‌الامین متولد ۱۳۶۴ در تهران است؛ او مقطع متوسطه را در هنرستان پشت سر گذاشت و با علاقه‌ای که به رشته نقاشی داشت، وارد دانشگاه شد. روح‌الامین فارغ‌التحصیل دانشکده هنر دانشگاه شاهد است و پایان‌نامه‌اش حول موضوع عاشورای حسینی است، به همین بیشترین تابلو‌هایی که تاکنون کشیده، مفهوم عاشورایی دارد.

علاوه بر آن‌ها، «آخرین وداع با حضرت زهرا (س)»، «طراحی چهره حاج احمد متوسلیان»، «واقعه خونین مسجد گوهرشاد»، «مدافعان حرم» و «شهید حججی» از دیگر آثار مشهور روح‌الامین است. «لا فتی الا علی»، «یا ساقی العطاشا» و «سپاه پاسداران» از دیگر نقاشی‌های اوست.

کتاب نقاشی‌های ۸ سال اخیر حسن روح‌الامین (از ۸۸ تا ۹۶) با تقریظ حاج‌قاسم سلیمانی منتشر شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین اثر حسن روح‌الامین به شهدای مرزبانی تقدیم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..