تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مدیران تامین اجتماعی لرستان با نایب رییس اتاق بازرگانی ایران

دیدار مدیران تامین اجتماعی لرستان با نایب رییس اتاق بازرگانی ایران

استان‌ها > لرستان - مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و علی جهانی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان و جمعی از مدیران این حوزه با نایب رییس اتاق بازرگانی ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این نشست که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی و درمحل اتاق بازرگانی استان برگزار گردید،مدیر درمان استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درمان استان افزود: تمام تلاش ما در راستای رفع دغدغه سلامت جسمی نیروی مولد استان است و معتقدیم یکی از مهمترین لازمه های توسعه همه جانبه داشتن نیروی انسانی سالم و ماهر است.سپس دکتر سلاحورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز به کارکردهای تأمین اجتماعی و نقش آن در شکوفایی تولید اشاره کرد و گفت: رضایتمندی نیروهای مولد جامعه از کیفیت خدمات تأمین اجتماعی می تواند در ارتقاء بهره وری کار تأثیر بسزایی داشته است و باعث رونق کار و تولید می شود.
سلاحورزی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان اقتصادی و اجتماعی است و نباید خارج از قوانین و مقررات باری را به این سازمان تحمیل کرد زیرا این سازمان نیز باید در برابر شرکای اجتماعی خود اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران تحت پوشش و ارائه خدمات با کیفیت به آنان پاسخگو باشد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مدیران تامین اجتماعی لرستان با نایب رییس اتاق بازرگانی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..