تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت تيام به تهران و استقلال

بازگشت تيام به تهران و استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت هايى كه مديران جديد باشگاه استقلال با تيام انجام دادند در نهايت طلب ٦٣ هزار دلارى اين بازيكن پرداخت شد.

در همين راستا مقرر شد تيام بخشى از قرارداد اوليه خود را براى فصل آتى بگيرد و با بازگشت به تهران براى استقلال بازى كند.

با اين وجود به احتمال زياد تيام امروز به تهران باز مى گردد تا با قراردادى جديد براى استقلال به ميدان برود.

كاروان استقلال استانبول را ترك مى كند

اعضاى تيم فوتبال استقلال امروز ساعت ٩:٣٠ استانبول را به مقصد تهران ترك مى كند

پيش از اين فتحى و نوروزى ساعاتى قبل راهى تهران شده اند.

وضعيت تيمورى و آقاخان در استقلال

تيمورى با توجه به مصدوميتى كه دارد حداقل براى درمان و بهبودى به ٢ ،٣ ماه نياز دارد و به همين دليل اين بازيكن پس از قرار گرفتن در وضعيت مناسب مشكلى براى بازى كردن ندارد.

اما در اين ميان مرتضى آقاخان كه از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت است حداقل استقلال تا نيم فصل به اين بازيكن نياز ندارد و از طرفى در صورت خواسته شفر احتمالا در نيم فصل دوم از حضور آقاخان آن هم با شرط و شروطى در قرارداد و تخفيف بسيار اين بازيكن بتواند براى آبى ها به ميدان برود.

جلسه چشمى و مديران استقلال

طبق صحبت هاى از پيش شده قرار است مدير برنامه چشمى و اين بازيكن امروز در جلسه اى با حضور فتحى سرپرست جديد استقلال حاضر شوند تا براى ادامه حضور اين بازيكن در جمع آبى ها توافقات لازم انجام شود.

داستان جپاروف و استقلال به كجا رسيد

با توجه به اتمام قرارداد جپاروف با باشگاه استقلال در همين راستا مديران آبى پوش مذاكراتى را با مدير برنامه هاى اين بازيكن داشتند كه در نهايت جپاروف رقمى حدود ٥٠٠ تا ٦٠٠ هزار دلار به همراه عقد قرارداد ٣ ساله از آبى ها خواستار شده كه اين موضوع با خواسته مديران جديد بسيار تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار باشگاه استقلال / پرداخت طلب تیام در دستور کار مدیران جدید آبی پوشان

مديران جديد باشگاه استقلال به دنبال عقد قراردادى يك ساله با رقم ٣٠٠ تا ٣٥٠ هزار دلار با جپاروف هستند و به همين دليل در حال حاضر مديران به جپاروف زمان دادند تا او به پيشنهاد آنها براى حضور در استقلال فكر كند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت تيام به تهران و استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..