تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رافائل مارکز کفش‌هایش را آویخت

خبرگزاری تسنیم: رافائل مارکز پس از پنج دوره همراهی تیم ملی مکزیک در مسابقات جام جهانی و 22 فصل حضور در رده فوتبال باشگاهی در سن 39 سالگی به دوران بازیگری خود پایان داد. مارکز که تیم ملی فوتبال مکزیک در جام جهانی 2018 روسیه را هم همراهی کرد، با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اعلام بازنشستگی کرد و از هوادارانش بابت حمایت از وی تشکر کرد.

رافائل مارکز کفش‌هایش را آویخت

در پیام وی آمده است: «از تمامی هواداران که در طول این سال‌ها نسبت به من عشق ورزیدند، تشکر می‌کنم. آنها انگیزه من هستند و خواهند بود تا به بهترین شکل ممکن در هر کاری و هر کجایی که باشم به تلاشم ادامه بدهم».

مارکز که در پست مدافع میانی بازی می‌کرد، سابقه بازی در تیم‌هایی همچون موناکو، بارسلونا، نیویورک ردبولز و هلاس ورونا را در کارنامه‌اش دارد. آخرین باشگاه حرفه‌ای مارکز هم اطلس مکزیک بود، تیمی که در سال 1996 فوتبال حرفه‌ای‌اش را از آنجا آغاز کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رافائل مارکز کفش‌هایش را آویخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..