تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پول پوزیشن فتل در تعیین خط گرندپری آلمان ۲۰۱۸

در حالی، مسابقه اصلی گرندپری فرمول یک آلمان ۲۰۱۸  آغاز خواهد شد که سباستین فتل، دارای پول پوزیشن است، اما لوئیس همیلتون به علت نقص فنی جعبه دنده، از جایگاه چهاردهم استارت خواهد زد.

دور تعیین خط گرندپری فرمول یک آلمان ۲۰۱۸ دیروز (۳۰ تیر ماه) برگزار شد و سباستین فتل، راننده اول تیم فراری با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۱.۲۱۲ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت؛ لوئیس همیلتون که رقیب اصلی فتل در این مسابقه به شمار می‌رفت، به دلیل مشکل جعبه دنده در Q1 به کار خود پایان داد. فتل در حالی پول پوزیشن را بدست آورد که در Q3 رقابت جانانه‌ای با والتری بوتاس برای جایگاه نخست داشت، اما سرانجام در آخرین لحظات بخت با راننده فراری همراه بود. 

2018 German Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول یک آلمان 2018

پس از فتل، بوتاس با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۱.۴۱۶ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و کیمی رایکونن نیز با زمان یک دقیقه و ۱۱.۵۴۷ ثانیه به رتبه سوم بسنده کرد. کیمی رایکونن که به طور معمول همیشه پس از فتل قرار می‌گیرد، این بار نیز نتوانست در رقابت با هم‌تیمی خود موفقیتی کسب کند و به جایگاه سوم پس از بوتاس رضایت داد. به این ترتیب روی کاغذ شانس تیم فراری برای کسب پیروزی در مسابقه اصلی فرمول یک آلمان بیش‌تر از سایر تیم‌ها است، هرچند که با توجه به شرایط متفاوت پیست هاکنهایم و اتفاقات چند هفته اخیر (مانند اتفاق هفته گذشته برای تیم مرسدس بنز)، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی انجام داد. 

2018 German Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول یک آلمان 2018

پس از راننده دوم تیم فراری، مکس ورشتاپن راننده جوان تیم ردبول، کوین مگنوسن و رومن گروژان از تیم هاس، نیکو هالکنبرگ و کارلوس ساینز از تیم رنو، چارلز لکلرک از سائوبر و سرجیو پرز از فورس ایندیا قرار دارند. در این میان رانندگان تیم هاس و رنو عملکرد بهتری نسبت به هفته‌های گذشته داشتند و از مشکل همیلتون به خوبی استفاده کردند. 

2018 German Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول یک آلمان 2018

رتبه‌های یازدهم تا پانزدهم نیز به ترتیب به فرناندو آلونسو از مک‌لارن، سرگئی سیروتکین از ویلیامز، مارکوس اریکسون از سائوبر، لوئیس همیلتون از مرسدس بنز و استبان اکن از فورس ایندیا اختصاص یافت. همیلتون که همراه با بوتاس در ابتدای مسابقه شرایط خوبی داشت، نتوانست موقعیت خود را حفظ کند و به دلیل مشکل سیستم هیدرولیک جعبه دنده از دور تعیین خط کنار رفت. دلیل خرابی جعبه دنده همیلتون، اشتباه در عبور از پیچ، خروج از مسیر و برخورد با کرب اعلام شده است. فرناندو آلونسو نیز برای اولین بار از گرندپری آذربایجان تاکنون، توانست به بهترین جایگاه در دور تعیین خط گرندپری فرمول یک آلمان دست یابد.

2018 German Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول یک آلمان 2018

مقاله‌های مرتبط:

پس از استبان اکن، پیر گسلی و برندون هارتلی از تیم تورو روسو، لانس استرول از تیم ویلیامز، استوفل وندورن از مک‌لارن و دنیل ریکیاردو از تیم ردبول در جایگاه شانزدهم تا بیستم قرار گرفتند. به این ترتیب ریکیاردو از خط آخر استارت خواهد زد تا امیدوار به شرایط مسابقه باقی بماند.

در حال حاضر فتل با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به همیلتون در رده نخست جدول رانندگان فرمول یک ۲۰۱۸ قرار دارد. فتل می‌تواند با تکرار پیروزی خود در رقابت امروز، گام مهمی در رسیدن به قهرمانی و موفقیت تیم فراری بردارد. از سوی دیگر فاصله تیم فراری با مرسدس بنز به ۲۰ افزایش یافته است و رانندگان هر دو تیم، حساسیت گرندپری آلمان را به خوبی درک می‌کنند. از این رو، افزایش حساسیت مسابقه می‌تواند باعث برگزاری رقابتی نفس‌گیر و جذاب در پیست هاکنهایم شود.

2018 German Grand Prix Formula 1 / گرندپری فرمول یک آلمان 2018

پیست هاکنهایم آلمان که یکی از پرخطرترین پیست‌های مسابقات فرمول یک به شمار می‌رود. تاکنون حوادث رانندگی زیادی برای رانندگان در آن اتفاق افتاده است و به نظر می‌رسد که گرندپری آلمان ۲۰۱۸، آخرین حضور هاکنهایم در میان پیست‌های فرمول یک باشد. مسابقه اصلی گرندپری فرمول یک آلمان ۲۰۱۸، امروز از ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد و شبکه ورزش سیما نیز آن را به طور زنده پخش می‌کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پول پوزیشن فتل در تعیین خط گرندپری آلمان ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..