تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام احساسی دروازه‌بان پرسپولیس برای امیری

پیام احساسی دروازه بان پرسپولیس برای امیریبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید امیری و علیرضا بیرانوند آنقدر با هم رابطه صمیمانه و نزدیکی داشتند که وقتی بیرانوند تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند این انتظار وجود داشت که وحید امیری هم بماند اما شماره  ۱۹ پرسپولیس در دو فصل اخیر سرانجام به ترابزون اسپور رفت تا بعد از 10 سال بازی در کنار یکدیگر، این دو فوتبالیست اهل استان لرستان از هم جدا شوند.

در همین رابطه علیرضا بیرانوند با انتشار عکسی از خودش و وحید امیری در صفحه اینستاگرام خود نسبت به جدایی امیری از پرسپولیس واکنش نشان داد.

علیرضا بیرانوند در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"خیلی زود ده سال از دوستیمون گذشت.از روز‌های سختی که در تیم نفت داشتیم و تلاش برای رسیدن به آرزو‌های بزرگ تا پیوستن همزمانمان به تیم بزرگ پرسپولیس.تو این ده سال اتفاقات تلخ و شیرین زیادی داشتیم که دو قهرمانی پیاپی با پرسپولیس بهترین خاطره همه زندگی مان بود.
وحید جان خیلی دوست داشتم بمونی و در قهرمانی هت تریک کنیم و خاطرات شیرین دیگری رو رقم بزنیم ولی قسمت نشد، تو این دو سال زحمت‌های زیادی واسه ما کشیدی؛ وفاداری و خستگی ناپذیریت برای همه ما همیشه ستودنی بوده و خواهد بود.
امیدوارم در تیم جدیدت موفق باشی، تصمیمت برای همه ما قابل احترام هستش، چون هر کس این حق رو داره که مسیر زندگی و آیندشو تعیین کنه و بهترین انتخاب‌ها رو برای خودش و خانواده اش داشته باشه."

پیام احساسی دروازه بان پرسپولیس برای امیری

انتهای پیام/

جدایی وحید امیری از پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام احساسی دروازه‌بان پرسپولیس برای امیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..