تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی یک بازی هیجان انگیز برای موبایل به نام Rush +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای صفر و یک امروزی بازی های کمی پیدا می شود که بتواند به راحتی شما را سرگرم کند و یک هیجان را در خون شما به جریان بیاندازد و یا حتی بتواند شما را معتاد نماید.

در این راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا یک بازی هیجان انگیز و اعتیادآور به نام Rush را به شما معرفی نماید، پس اگر بدنبال یک بازی مهیج برای گوشی خود هستید این مطلب را از دست ندهید.

معرفی یک بازی هیجان انگیز برای موبایل به نام Rush +تصاویر

بازی Rush 

این روزها یک بازی‌ هیجان انگیز برای موبایل کمتر پیدا می‌شود.

البته اگر به بازی‌های استودیو کچاپ نگاه کنید می‌بینید که این جمله درست نیست!

بیشتر بخوانید: معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands برای ios 

بیشتر بازی‌های این استودیو هیجان انگیز و زیبا هستند و می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم و بنوعی شما را معتاد خود می کند.

بازی rush نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک تجربه عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

گیم پلی بازی Rush روند ساده‌ای مشابه بازی‌های این استودیو دارد و شما تنها وظیفه ضربه زدن به صفحه نمایش را دارید.

معرفی یک بازی هیجان انگیز برای موبایل به نام Rush +تصاویر

توپی در مسیر دوطرفه‌ای در حال حرکت خواهد بود و موانع در دو طرف این مسیر دیده می‌شوند.

شما باید هر بار مسیر این توپ را بین طرفین جاده جابه‌جا کنید و سعی کنید که بیش‌ترین مسافتی را که می‌توانید طی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی سال 2017 

این مسیر آنقدر پر پیچ و خم و سخت طراحی شده که به هیچ عنوان نباید تصویر کنید که کار ساده‌ای پیش رو دارید.

در واقع همین پیچ و تاپ‌های سریع و بسیار متنوع در مسیر است که چالش واقعی را برای بازیکن ایجاد می‌کند و باید بالاترین تمرکز و سرعت انگشتان را در خودش داشته باشد.

بازیکن می‌تواند برای تمرکز بیش‌تر با دو دست بازی کند و با ضربه زدن روی طرفین صفحه نمایش توپ را جابه‌جا کند، اما با یک دست هم می‌توان به بازی پرداخت.

موانع بازی پرچم‌های بازی هستند که در چند سانتی‌متری هم قرار داده شده‌اند و با توجه به سرعت بالای حرکت توپ، بسیار چالش برانگیز هستند.

معرفی یک بازی هیجان انگیز برای موبایل به نام Rush +تصاویر

اما همان‌طور که گفته شد، چالش اصلی این موانع نیستند و مسیر سه بعدی و متغیر بازی، بیش‌ترین تاثیر را در سوختن بازیکنان دارد.

کلیت بازی روی سرعت بالا بنا نهاده شده است و از همان ابتدا بازیکن باید حواسش به بازی باشد و حتی یک لحظه هم فکرش به جای دیگری نرود.

دانلود کنید: بازی پرطرفدار جنگ جهانی هلیکوپتر ها

تجربه بازی را می‌توان بسیار به اسکی در مسابقات المپیک شبیه دانست که ورزشکاران باید از پرچم‌ها بدون کوچک‌ترین اشتباه و تعللی عبور کنند و حواس‌شان در عین حال که به عبور از پرچم‌ها هست، مسیر کلی را نیز در ذهنشان داشته باشند.

اگر این روند برای بازیکنان تداعی شود، مهارت بهتری روی شبیه سازی مسیر در ذهن خواهند داشت و سرعت عمل حرکت‌ها بسیار بهتر صورت می‌گیرد.

معرفی یک بازی هیجان انگیز برای موبایل به نام Rush +تصاویر

بازی در بخش‌های فرعی چنان عالی ظاهر شده است که سوای بخش رکوردزنی می‌توانید در ۱۰۰ چالش هیجان‌انگیز نیز شرکت داشته باشید و XP‌های زیادی را کسب کنید. این پاداش‌ها برای خرید مسیر‌های مسابقه و توپ‌ها کاربرد دارد و حکم تنوع جالبی را می‌تواند برای بازیکنان داشته باشد. توپ‌ها و مسیر‌ها طوری هستند که بی تاثیر با رکورد‌های بازیکنان نیستند و هر بازیکن می‌تواند بنا به ارتباطی که با آن‌ها دارد، عملکرد بهتری را در مسیر مسابقه داشته باشد.

یاد بگیرید: چگونه بازی های دیتا دار نصب کنیم؟ 

پس بنابراین می‌توانید خطوط مسیر‌هایی را انتخاب کنید که با آن‌ها راحت‌تر هستید و آرامش بیش‌تری را می‌توانند به ذهنتان بدهند. هر قدر که بتوانید سطح خود را بالاتر ببرید، مسیر‌ها متنوع‌تر می‌شود و جوایز بیش‌تری از آن شما خواهد شد.

بازی Rush اثری از استودیو Ketchapp است که درجه کیفی بسیار بالایی دارد و دوباره با ارائه گیم‌پلی آسان، چالش فوق‌العاده سخت و جذابی را به بازیکنان ارائه داده است.

شروع کنید و سرعت خود را به رخ همگان بکشید و در نهایت رکورد‌های خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی یک بازی هیجان انگیز برای موبایل به نام Rush +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..