تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابرخودرو برقی سنگاپور معرفی شد+ تصاویر

ابرخودرو برقی سنگاپور معرفی شد+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دندروبیوم دی1 اولین بار در نمایشگاه خودروهای هیبریدی ژنو 2017 با طراحی آینده‌گرا و وعده‌های عملکردی دیوانه کننده رونمایی شد.

خودروسازان سنگاپوری اعلام کردند قصد دارند یک نسخه از این ابرخودرو را در انگلیس تولید کنند. دندروبیوم دی1 (Dendrobium D-) مجهز به موتور قدرتمند 1800 اسب بخاری معادل 1342 کیووات است و توانایی تولید 2000 نیوتن بر متر گشتاور را دارد. دی 1 هنوز در حال توسعه است و سازندگان آن رسیدن به وزن 1750 کیلوگرم را برای این خودرو هدف قرار داده‌اند.

کل بدنه D-1 از فیبر کربن است و درب‌های آن به شکل عجیبی باز و بسته می‌شود. طراح این درب‌ها نام طرح خود را Bio-Aerial Locomotion نهاده است. این شکل از طراحی درب‌های خودرو در سنگاپور بومی محسوب می‌شود.  دندروبیوم هنوز هیچ معیار عملکردی از خود ارائه نداده است ولی طبق اطلاعات اعلام شده این ابرخودرو در 2.7 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت مورد انتظار نیز 322 کیلومتر بر ساعت است.

مدیر عامل تولید این خودرو در انگلیس گفت: با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در حال توسعه D-1 هستیم و انتظار تولید چشمگیرترین هایپرکار دنیا را داریم. مهندسان سنگاپوری قصد دارند از سلول‌های ذخیره‌ساز Solid State برای تامین برق اتومبیل استفاده کنند.

شرکت سنگاپوری وندا الکتریک از اواسط دهه 1990 با طراحی D-1 اولیه کار خود را آغاز کرد اما تا سال 2016 محصول چشمگیری را راهی بازار نکرد. حال این شرکت می‌خواهد با تولید Dendrobium D-1 کم کاری‌های سال‌های گذشته خود را جبران کند و ورودی قدرتمندانه به عرصه خودروهای مفهومی داشته باشد.

ابرخودرو برقی سنگاپور معرفی شد+ تصاویر

ابرخودرو برقی سنگاپور معرفی شد+ تصاویر

بیشتر بخوانید: هوندا اولین موتورسیکلت هیبرید خود را معرفی کرد+ تصاویر

بیشتر بخوانید: پرچمدار جدید جیلی با نام Bo Rui Ge معرفی شد+ تصاویر

انتهای پیام/

ابرخودرو تمام برقی دندروبیوم دی1 معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابرخودرو برقی سنگاپور معرفی شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..