تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطعا پیروزی با صبر همراه است

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدون تردید احادیثی که از ائمه معصومین(علیهم السلام) به ما رسیده است در تمامی مراحل و موقعیت های گوناگون زندگی بسیار راهگشا و ثمربخش می‌باشد.

گاها در بین دوستان و آشنایان می‌بینیم که کاری را آغاز می‌کنند و خیلی شتابزده به دنبال حصول نتیجه هستند ولی به این نکته توجه ندارند که پیامبراکرم (ص) میفرمایند قطعا پیروزی با صبر همراه است. بنابراین به علت عدم صبرکافی ممکن است دلسرد شوند و کار را در نیمه رها کنند، یا عده‌ای صبر دارند ولی تحمل سختی‌های امور را ندارند  و با کوچکترین سختی‌های وارده عرصه را ترک می‌کنند.

در ادامه حدیثی در این‌باره از پیامبرگرامی اسلام(ص) مشاهده میکنید.

حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله و سلم) می‌فرمایند: قطعا پیروزی با صبر همراه است و گشایش با گرفتاری و بی‌گمان با هر دشواری، آسانی است.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطعا پیروزی با صبر همراه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..