تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست لاوروف از پمپئو: ماریا بوتینا را آزاد کنید

خبرگزاری ایرنا: گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و روسیه به ابتکار طرف آمریکایی صورت گرفت و در آن، سرگئی لاوروف این خواسته را مطرح کرد و دستگیری خانم بوتینا را ناشی از اتهامات خیالی پلیس فدرال آمریکا عنوان کرد.

وزارت دادگستری آمریکا روز دوشنبه هفته گذشته چند ساعت پس از برگزاری دیدار سران روسیه و آمریکا در هلسینکی فنلاند در بیانیه ای اعلام کرد که خانم ماریا بوتینا 29 ساله به اتهام جاسوسی در آمریکا دستگیر شده است.

درخواست لاوروف پمپئو: ماریا بوتینا را آزاد کنید

وزیران خارجه روسیه و آمریکا در ادامه گفت وگوی تلفنی درخصوص دورنمای روابط دوجانبه با هدف بهبودی همکاری ها تبادل نظر کردند.

لاوروف و پمپئو همچنین درباره وضعیت سوریه و پیرامون از جمله همکاری های روسیه و آمریکا و کشورهای دیگر برای حل مسائل انسانی در این کشور گفت وگو کردند.

وزیران خارجه روسیه و آمریکا همچنین درباره مساله شبه جزیره کره و حمایت از تلاش ها برای عاری سازی این منطقه از سلاح هسته ای گفت وگو کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست لاوروف از پمپئو: ماریا بوتینا را آزاد کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..