تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ديديد "وحيد اميرى" هم مانند 

نوانديش در خبرى كه در ٢١ تير ماه منتشر ساخت پيش بينى جدايى وحيد اميرى را بر اساس تجربه اى مشابه كرد. وحيد اميرى در آستانه پيوستن به ترابوزان اسپور تركيه است. مرورى بر آن پيش بينى خالى از لطف نيست:

تقليد تلفنى ستاره هاى "استقلال و پرسپوليس" از يكديگر: "وحيد اميرى" هم مانند اميد ابراهيمى رفتنى است! (تصوير)

نوانديش- نويد موسوى: بازيكنان ايرانى يكى دو فصل است روش عجيبى براى ترك باشگاه هاى خود پيدا كرده اند.

 پاسخ ندادن به تلفن باشگاهها براى تعيين تكليف و سپس اطلاع از عقد قرارداد بازيكنان با باشگاههاى خارجى از طريق رسانه ها، به يك اپيدمى ميان ستاره هاى سرخابى بدل شده است.

پس از مهدى طارمى و رامين رضاييان قبل از رفتن به تركيه، كاوه رضايى براى رفتن به بلژيك از همين روش پيروى كرد. اميد ابراهيمى جديدترين بازيكنى است كه حتى حاضر نشد پيشنهاد باشگاه را بشنود و همه تماس هاى استقلال را بى جواب گذاشت و به الاهلى قطر پيوست. به گفته افتخارى مديرعامل استقلال حتى تلاش براى ارتباط با اميد ابراهيمى  از طريق باجناقش خسرو حيدرى بى فايده بود. چندى قبل هم گرشاسبى سرپرست پرسپوليس گفت وحيد اميرى نيز تلفن هاى باشگاه را جواب نمى دهد. و اگر تجارب قبلى را مدنظر داشته باشيم، او را هم مى توان از حالا جدا شده قطعى از سرخپوشان دانست!

طبيعى است بازيكنان حق دارند به هر تيمى كه مى خواهند بروند، اما معلوم نيست وقتى كه بازيكنان مى توانند به طور شفاف عدم تمايل به كار با باشگاه خود را اعلام و از باشگاه و هواداران به شكل مناسبى خداحافظى كنند چرا به نحوى عمل مى كنند كه جايگاه و محبوبيت شان را در نزد طرفداران اين چنين آسيب مى زنند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ديديد "وحيد اميرى" هم مانند »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..