تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال‌ها درباره روابط غیراخلاقی ترامپ ادامه دارد

صراط:

در حالی که جنجال‌ها درباره روابط غیراخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا ادامه دارد، بازپرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا و تبانی کارزار انتخاباتی ترامپ با مسکو، می‌خواهد با «کریستین دیویس» صحبت کند؛ زنی که در نیویورک به دلیل انجام کار‌های غیراخلاقی بدنام است.

به گزارش فارس، تیم «رابرت مولر» بازپرس ویژه تحقیقات درباره روسیه، می‌خواهد با دیویس ۴۱ ساله صحبت کند؛ کسی که سال ۲۰۱۳ به دلیل فروش مواد مخدر زندانی شد و به دلیل اقداماتی از قبیل: مرتبط کردن زنان روسپی با مردان هوس‌باز در نیویورک، توسط برخی رسانه‌ها ملقب به «بانوی منهتن» شده است.

به گزارش ام اس ان، این زن بدنام آمریکایی گفته که تیم مولر با وکیل او تماس گرفته و خواستار صحبت دیویس با بازرسان این تیم شده است.

به گفته دیویس، یک نماینده تیم مولر حتی به وکیلش درباره احتمال صدور احضاریه صحبت کرده و در نتیجه او پذیرفته که با این تیم صحبت کند.

او همچنین درباره علت تماس گرفتن تیم بازپرس ویژه و درخواست آن‌ها برای صحبت با خودش ابراز بی اطلاعی کرده است.

طبق گزارش ام اس ان، «دنیل هوچهایزر» وکیل دیویس به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره این موضوع جواب نداده و سخنگوی دفتر مولر هم سکوت کرده است.

خود دیویس ضمن ابراز تعجب درباره تماس این تیم تحقیقاتی با او، گفت: «برای من خیلی ناگهانی و ناراحت کننده است که آن‌ها درباره تبانی با روسیه به سراغ من بیایند چرا که من هیچ چیزی در این باره ندارم».

او گفت که ۴ تن از افرادی که برای «راجر استون» مشاور پیشین کارزار ترامپ کار کرده بودند هم مورد احضار تیم تحقیقاتی مولر قرار گرفتند که یکی از این ۴ نفر خود او است، اما در کارزار ۲۰۱۶ ترامپ نقش و حضوری نداشته چرا که او در این زمان، در زندان بوده است.

دیویس در سال ۲۰۱۳ به دلیل فروش مواد مخدر دستگیر شد و تا ماه می ۲۰۱۶ در زندان بود.

وی پیش‌تر در نیویورک به اتهام مسائل مربوط به ارتباط دادن زنان روسپی با مردان، به چندین ماه حبس محکوم شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال‌ها درباره روابط غیراخلاقی ترامپ ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..