تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان Big Hero 6 The Series 2018 S01E11

دانلود انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان – Big Hero 6 The Series 2018

قسمت یازدهم اضافه شد

زیرنویس فارسی اختصاصی قسمت دهم اضافه شد

کاور-Big-Hero-6-The-Series-2018

نام انیمیشن: Big Hero 6 The Series 2018

سال انتشار: ۲۰۱۸

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰/۱۲۰/۱۹۰ مگابایت

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

IMDB

خلاصه داستان: هیرو در حال حاضر با چالش های جدیدی در موسسه فناوری سانفرانسیسکو روبرو شده است و با دوستان خودش در صدد حل آنها است. در انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان هیرو برای گرفتن تحصیلات دانشگاهی باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند و در خارج از محیط دانشگاه نیز سهم خودش را در نجات دنیا ایفا کند. سهمی که وی به عنوان یک ابر قهرمان، با دوستان ابرقهرمان خودش شهر را از مشکلات بسیاری نجات می دهند. این قهرمان از تکنولوژی های بالایی برای مهارت ها و قدرت های خود استفاده کرده اند و می توان عنوان کرد که در این راه قرار است مشکلات زیادی داشته باشند. شهر در چالش های زیادی قرار خواهد گرفت و خائنان زیادی بر سر راه ابرقهرمانان داستان ما ایستادگی خواهند کرد.

حال، مجموعه بزرگی از خائنین را در قسمت های مختلف انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان (به انگلیسی: Big Hero 6 The Series) خواهیم دید. این خائنین مشکلات زیادی را برای شهر ایجاد می کنند و شش ابرقهرمان داستان ما، در ادامه نسخه سینمایی این انیمیشن، باید به محافظت از شهر بپردازند. شخصیت ها هر کدام چالش های بزرگی را خواهند داشت و گاها تنها یکی از این کاراکترها در معرض توجه خواهد بود و باید قش بیشتری در فیلم ایفا کند. بی مکس نیز به عنوان کاراکتر دوست داشتنی قصه، همیشه همراه با هیرو است و کمک های بزرگی را به وی خواهد داشت. اما باید دید که آیا این ابرقهرمانان کوچک دنیای انیمیشن، می توانند از پس تمام مشکلات بر بیایند و یا شکست خواهند خورد. جواب این پرسش ها تنها با نگاه کردن به قصه امکان پذیر است و ما نیز شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

info

As the new prodigy at San Fransokyo Institute of Technology, Hiro now faces daunting academic challenges and the social trials of being the little man on campus. Off campus, the stakes are raised for the high-tech heroes as they must protect their city from an array of scientifically enhanced villains.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان Big Hero 6 The Series 2018 S01E11»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..