تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به سند FBI درباره فساد جنسی‌اش

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه به گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌ها درباره اینکه «اف‌بی‌آی» فایلی از مکالمه او با وکیلش در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک معشوقه سابقش در اختیار دارد واکنش نشان داد.

روزنامه نیویورک‌تایمز روز جمعه گزارش داده بود «مایکل کوهن» وکیل ترامپ یکی از مکالمه های تلفنی خود با ترامپ قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا را به صورت مخفیانه ضبط کرده و این مکالمه تلفنی هم اکنون در اختیار پلیس فدرال آمریکا قرار دارد.

این فایل صوتی حاوی مکالمه ترامپ و وکیلش درباره پرداخت حق السکوت به «کارن مک داگل» مدل نشریات غیراخلاقی است که مدعی است ترامپ با او رابطه جنسی داشته است. «اف‌بی‌آی» این فایل را در جریان حمله به دفتر کار و منزل «کوهن» در فروردین‌ماه سال جاری به دست آورده است.

ترامپ در توئیتر نوشت: «قابل درک نیست که حاکمیت (دمدمه‌های صبح) به دفتر کار یک وکیل یورش ببرد، چنین چیزی تقریباً به گوشمان نخورده است. این یکی حتی غیرقابل‌ درک‌تر است که وکیلی صدای مشتری‌اش را ضبط کند؛ این هم چیزی است که اصلاً به گوشمان نخورده و احتمالاً غیرقانونی هم هست. خبر خوش اینکه رئیس‌جمهور محبوب شما هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.»

روزنامه نیویورک‌تایمز روز جمعه نوشته بود «کوهن» که زمانی رازدار ترامپ در نزدیک‌ترین مسائل خصوصی و زندگی شخصی‌اش بود، اکنون با توجه به احتمال همکاری‌اش با دادستان‌ها در این پرونده علیه ترامپ هر چه بیشتر و بیشتر برای او خطر به شمار می‌رود.

پلیس فدرال آمریکا در حال تحقیق درباره پرداخت حق السکوت به چندین زن می باشد که ادعا کرده‌اند با رئیس جمهور آمریکا رابطه نامشروع داشته‌اند. اف‌بی‌آی می‌خواهد بداند آیا ترامپ با انجام این کار قوانین فدرال مربوط به ستادهای انتخاباتی را نقض کرده است یا خیر.

ترامپ پیش از این گفته بود که از پرداخت شدن این پول‌ها به این زن‌ها خبر نداشته است اما فاش شدن این فایل صوتی این اظهارات رئیس جمهور آمریکا را زیر سوال برده و وی را متهم به دروغگویی کرده است.

«مک داگل» که مدل نشریات غیر اخلاقی است اعلام کرده در سال 2006، هنگامی که دونالد ترامپ با سومین همسرش «ملانیا» زندگی می‌کرده و چند ماهی از تولد پسرشان «بارون» می‌گذشته به مدت 10 ماه با او رابطه جنسی داشته است. ترامپ در هنگام مبارزات انتخاباتی قصد داشته با پرداخت حق‌السکوت به زنانی مانند «مک‌داگل» از افشاگری‌های آنها علیه فساد اخلاقی‌اش جلوگیری کند.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به سند FBI درباره فساد جنسی‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..