تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید Galaxy Watch سامسونگ در دو سایز +عکس

تولید Galaxy Watch سامسونگ در دو سایز +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدارکی جدید از FCC امروز رونمایی شدند که نشان می‌دهند محصول جدید سامسونگ که ساعتی هوشمند به نام Galaxy Watch است، قرار است در دو اندازه تولید شود.

در اخباری که روز گذشته منتشر شده بود، فاش شد که ساعت هوشمند سامسونگ، Galaxy Watch قرار است با نمایشگر گرد 1.19 اینچی تولید شود در حالیکه مدارک امروز FCC آشکار ساختند که این ساعت در سایز بزرگتر 1.3 اینچی هم تولید خواهد شد. ساعت هوشمند بزرگتر سامسونگ شاسی 48 میلیمتری خواهد داشت در حالیکه شاسی مدل کوچکتر 43.3 میلیمتر خواهد بود.

در این مدارک FCC خواهید دید که دو سایز ساعت Galaxy Watch کنار هم قرار گرفته‌اند و فقط تفاوت‌هایی جزئی در آن‌ها دیده می‌شود. بر اساس این طراحی‌ها، می‌توان گفت که ساعت هوشمند بزرگتر، با توجه به شکل شاسی آن، اسپورت خواهد بود در صورتی که مدل کوچکتر طراحی سنتی ساعت‌های مچی هوشمند را حفظ کرده است.

هر دو مدل Galaxy Watchها یک نام را خواهند داشت و برقراری ارتباط از طریق LTE و وای-فای آن‌ها یکسان است. مدل 1.3 اینچی این ساعت هوشمند شماره SM-R805 و مدل 1.19 اینچی شماره SM-R815 خواهد داشت.

دو احتمال درباره رونمایی از این ساعت‌ها وجود دارد. احتمال اول این است که این ساعت‌ها همراه با Galaxy Note 9 در 18 مرداد، در نیویورک رونمایی شود و یا اینکه در IFA 2018 در برلین آلمان این اتفاق بیفتد.

تولید Galaxy Watch سامسونگ در دو سایز +عکس

انتهای پیام/

ساعت هوشمند سامسونگ در دو اندازه تولید خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید Galaxy Watch سامسونگ در دو سایز +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..