تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرغامی: آفتابه‌داران احترام‌شان خوب است ولی تا حدی

ضرغامی صفحه اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کرد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت‌الله ضرغامی،عضو شورای عالی فضای مجازی ایران صفحه اینستاگرام خود را با انتشار پستی درباره به رسمیت نشناختن متولیان سنتی نظام کشور به‌روزرسانی کرد و آن‌ها را «آفتابه دار مسجد شاه» خواند.

وی در این پست نوشت: «آفتابه دار مسجد شاه!

سالهای ماضی در بازار تهران، مردمی که برای قضای حاجت به سرویس بهداشتی (مستراح آن روز) مراجعه می‌کردند، از میان آفتابه‌ها، یکی را برمی‌داشتند و به کارشان می‌رسیدند. یه آقایی هم به عنوان آفتابه‌دار آنجا نشسته بود و مرتباً داد میزد آقاجون اون آفتابه رو ورندار! این یکی را بردار! بعد هم غرغر می‌کرد و ادامه میداد که ای بابا! اینجا صاحاب داره، فکر کرده هر کی هرکیه!! آفتابه‌ها هیچ فرقی با هم نداشت. اما به رسمیت شناختن آفتابه دار مهم بود! البته خود «آفتابه» را هم دست کم نگیرید. خیلی کارها ازش میاد. مثل همین شستن شیشه هواپیما!

پی نوشت: این حکایت سالهاست به صورت ضرب المثل درآمده و اتفاقاً بر بسیاری از رفتار ما انطباق دارد. تجربه من در این سالها حاکی از آن است که بسیاری از مخالفت‌هایی که با کارهای خوب و مفید صورت می‌گیرد، از همین دست است. یعنی برخی متولیان سنتی به رسمیت شناخته نمی‌شوند!  معتقدم که در خیلی از جاها که هزینه ندارد، به عنوان تعارف و احترام هم که شده باید حرمت آدم‌هایی که برای خودشان حق آب و گل دارند حفظ شود. این به معنای تمکین از خرده فرمایش‌های هر آدم اضافه و متوهمی نیست. بعضی مواقع باید عده‌ای را سرجایشان نشاند تا توقع بیخود نداشته باشند. حکایت بعضی از قیم‌های عرصه هنر، ورزش، سیاست و... هم دقیقاً همین حکم «آفتابه داری» است. اجمالاً احترام‌شان خوب است، ولی تا حدی.»

ضرغامی صفحه اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کرد +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرغامی: آفتابه‌داران احترام‌شان خوب است ولی تا حدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..