تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | طوفان غافلگیرکننده آمریکا به سبک فیلم‌های هالیوودی!

تصاویر | طوفان غافلگیرکننده آمریکا به سبک فیلم‌های هالیوودی!

چند رسانه‌ای > عکس - در پی طوفان شدید پنج شنبه شب در بخش مرکزی ایالت آیووای آمریکا دست کم هفده نفر زخمی و شماری از خانه ها در سه شهر این ایالت تخریب شدند.

این طوفان به شکل غیرمنتظره ای آغاز شد و شهرهای مارشال تاون، پلا و باندورانت را درنوردید و موجب شد ساکنان غافلگیر شده این شهرها برای در امان ماندن از این طوفان از شهرهای خود فرار کنند.

براثر این طوفان ده نفر در مارشال تاون و هفت نفر در کارخانه ای در نزدیکی پلا زخمی شوند. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مرگ ساکنان مناطق طوفان زده مخابره نشده است.

به نظر می رسد شدت طوفان در مارشال تاون -شهری با بیست و هفت هزار نفر جمعیت و در فاصله پنجاه مایلی از شمال شرق دموین -مرکز ایالت آیووا- بیشتر از دیگر مناطق بوده است به گونه ای که دیوار و سقف منازل براثر آن تخریب شده اند.

عکس‌ها: abcnews

61282




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | طوفان غافلگیرکننده آمریکا به سبک فیلم‌های هالیوودی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..