تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای جالب پذیرفته شدن آقای بازیگر در تست فیلم سینمایی/پیام خداوند به حضرت موسی چه بود؟/آیا شهرام شکوهی کنسرت مجانی برگزار می کند؟/حضور مهران مدیری در دادسرای رسانه

برترین اخبار سرویس فرهنگی مورخ ۳۰ تیرماه ۹۷ در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

تیتربه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

شباهت‌ جناب خان و حجازی فر در انتخاب همسر/ وقتی بازیگر «لاتاری» فال می‌گیرد!

پیام خداوند به حضرت موسی چه بود؟ + فیلم

می دانم خیلی ها به زودی مرا به رگبار انتقاد می گیرند / ترجیح می دهم بدترین خواننده ایران باشم

حضور مهران مدیری در دادسرای رسانه

چگونه از گزند آسیب‌های اجتماعی در امان باشیم؟ + فیلم

واکنش دفتر حفظ و احیای بناهای تاریخی به اقدام فرهنگی وزیر ارتباطات

کدام افراد مورد شفاعت حضرت معصومه (س) قرار می‌گیرند؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای جالب پذیرفته شدن آقای بازیگر در تست فیلم سینمایی/پیام خداوند به حضرت موسی چه بود؟/آیا شهرام شکوهی کنسرت مجانی برگزار می کند؟/حضور مهران مدیری در دادسرای رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..