تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنو مگان RS تروفی ، قوی و چابک رونمایی شد

کمپانی رنو سال گذشته خودروی جدید خود رنو مگان RS تروفی را معرفی کرد و قول داد که سال آینده از این خودرو رونمایی کند. چند روز پیش این کمپانی از رنو مگان RS تروفی خود رونمایی کرد و مشخصات این خودروی قوی مشخص شد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی از این خودرو در اختیارتان قرار دهیم

رنو مگان RS تروفی

رنو طبق قولی که سال پیش و در زمان معرفی نسخه معمولی مگان RS داده بود امروز از مدل داغ‌تر تروفی رونمایی کرد. پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۸ لیتری توربوی این خودرو بجای قدرت ۲۷۶ اسبی نسخه استاندارد هم‌اکنون خروجی ۲۹۶ اسب بخاری دارد. گشتاور تولیدی پیشرانه نیز از ۳۹۰ به ۴۰۰ نیوتون متر در حالت گیربکس دستی رسیده با در صورت استفاده از گیربکس دوکلاچه اتوماتیک سفارشی این گشتاور به ۴۲۰ نیوتون متر افزایش می‌یابد.

رنو مگان RS تروفیخودروی رنو مگان RS تروفی

تغییرات مگان RS تروفی تنها به پیشرانه محدود نمی‌شوند زیرا رنو این خودرو را به‌صورت استاندارد با سیستم تعلیق سفت‌تر و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن عرضه می‌کند. این هاچبک داغ فرانسوی از رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی و لاستیک‌های بریجستون پوتنزا S001 سود برده و از سال ۲۰۱۹ نیز به‌صورت سفارشی می‌توان رینگ‌های ۱۹ اینچی متفاوت با ۲ کیلوگرم وزن کمتر در هر رینگ را سفارش داد. این رینگ‌ها با لاستیک‌های بهتر بریجستون پوتنزا S007 همراه خواهند شد.

خب حالا که در بحث رینگ‌ها هستیم باید گفت پشت آن‌ها دیسک‌های ترمز بای متریال جدیدی قرار دارند که در هر چرخ باعث کاهش وزن ۱٫۸ کیلوگرمی شده و با کالیپرهای ترمز قرمزرنگ برمبو همکاری می‌کنند. از آنجایی که مگان RS تروفی دارای شاسی کاپ است بنابراین جذب کننده‌های شوک آن ۲۵ درصد سفت‌تر بوده و فنرها نیز در مقایسه با مدل استاندارد RS با شاسی اسپورت ۳۰ درصد تنگ‌تر می‌باشند. همچنین میله‌های ضد لغزش نیز ۱۰ درصد سفت‌تر شده‌اند.

رونمایی از رنو مگان RS تروفیرنو مگان RS تروفیمشخصات رنو مگان RS تروفی

همانند مدل استاندارد، تروفی دارای سیستم فرمان پذیری چهار چرخ بوده و چرخ‌های عقب در سرعت‌های پایین در خلاف جهت چرخ‌های جلو می‌چرخند و در سرعت‌های بالا همان جهت را به خود می‌گیرند. مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانند صندلی‌های ریکارو با طراحی به‌روزتر را تحویل بگیرند. این صندلی‌ها که پوشش آلکانترا دارند ۲۰ میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر شده‌اند تا تجربه رانندگی اسپورت تری ایجاد شود. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع این صندلی‌ها در مقایسه با مدل RS استاندارد بیشتر است.

از نظر پرفورمنس رنو تنها به انتشار اینکه تروفی جدید به گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز است بسنده کرده و البته باید گفت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو ۵٫۷ ثانیه است که یک‌دهم ثانیه کمتر از مدل RS بوده و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۶۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. این هاچبک ۱۴۱۹ کیلویی در دنده سوم می‌تواند طی ۳٫۱ ثانیه از سرعت ۸۰ به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسد. با قدرت بیشتر و گیربکس پیشرفته‌تر یعنی دوکلاچه، مگان RS تروفی سریع‌تر هم خواهد بود.

رنو مگان RS تروفیظاهر رنو مگان RS تروفی

رنو مگان RS تروفی جدید که توسط تیم رنو اسپورت و با همکاری نیکو هاکنبرگ توسعه یافته از اواخر سال جاری در اروپا عرضه خواهد شد. قبلاً شایعاتی درباره تولید نسخه دونفره تروفی R به گوش رسیده است. پس از رکوردشکنی هوندا سیویک تایپ R در جهنم سبز این خبرها بیشتر از هر زمان دیگری منتشر شده‌اند.

جزئیات بیشتر درباره رنو مگان RS تروفیرنو مگان RS تروفیطراحی رنو مگان RS تروفی

این خودرو در دو نسخه مجهز به جعبه دنده دستی و اتوماتیک در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.
موتور نمونه دستی گشتاوری برابر با ۴۰۰ نیوتون متر دارد و گشتاور موتور
نسخه مجهز به گیربکس خودکار دو کلاچه برابر با ۴۲۰ نیوتون متر است.
این خودرو علاوه بر تقویت موتور بهبودهای دیگری را نیز تجربه کرده است.

رنو مگان RS تروفی در مقایسه با نمونه عادی از سیستم تعلیقی سفت‌تری
بهره می‌برد تا لذت رانندگی آن افزایش پیدا کند. این خودروی فرانسوی به رینگ‌های آلیاژی
۱۹ اینچی و لاستیک‌های بریجستون Potenza S001 مجهز شده است. رنو قصد دارد
از سال آینده میلادی به صورت سفارشی این خودرو را با رینگ‌های مخصوص ۱۹ اینچی
روانه بازار کند که وزن هر یک از آن‌ها ۲ کیلوگرم کمتر از نمونه کنونی است.
در این نسخه از لاستیک‌های بریجستون Potenza S007 استفاده می‌شود.

رنو مگان RS تروفیآپشن های رنو مگان RS تروفی

رنو موفق شده وزن ترمزهای مورد استفاده در مگان RS تروفی را به میزان ۱٫۸ کیلوگرم
کاهش دهد. این ترمزها دارای کالیپر قرمز رنگ برمبو هستند. این خودرو
از شاسی Cup بهره می‌برد که جذب بیشتر ضربات تا ۲۵ درصد را در مقایسه
با شاسی Sport مگان RS در پی دارد. در این محصول شرکت رنو قدرت تولیدی
موتور به چهار چرخ منتقل می‌شود.

وزن رنو مگان RS تروفیرنو مگان RS تروفیطراحی داخل کابین رنو مگان RS تروفی

راننده می‌تواند به صورت سفارشی صندلی‌های Recaro را برای خودرو خود
تهیه کند که طراحی آن در مقایسه با نسل گذشته به‌روزرسانی شده و بهبودهایی
را تجربه کرده است. این صندلی‌ها در مقایسه با صندلی‌های استاندارد
رنو مگان RS تروفی ۲۰ میلی‌متر ارتفاع نشستن سرنشینان را کاهش می‌دهد که حس اسپرت‌تری را به او منتقل می‌کند.

رنو مگان RS تروفیداخل کابین رنو مگان RS تروفی

رنو در رابطه با عملکرد نمونه مجهز به گیربکس دستی اطلاعاتی را منتشر کرده است. سرعت این خودرو در مدت زمان ۵٫۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت است که در مقایسه با حداکثر سرعت ۲۵۴ کیلومتر بر ساعتی نمونه عادی پیشرفت کرده است.

سرعت این خودروی ۱۴۱۹ کیلوگرمی با دنده ۳ در مدت زمان ۳٫۱ ثانیه از ۸۰ به ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. انتظار می‌رود نمونه مجهز به گیربکس خودکار دو کلاچه عملکرد بهتری داشته باشد و راننده را سریع‌تر به مقصد برساند. رنو مگان RS تروفی از اواخر سال جاری میلادی در بازارهای اروپایی برای خرید در دسترس خواهد بود.

پدال و جی اس ام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنو مگان RS تروفی ، قوی و چابک رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..