تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ احتمالا نام تجاری گوشی‌های سری گلکسی A را تغییر می‌دهد

نشان‌های تجاری جدیدی که به‌تازگی از سوی سامسونگ به ثبت رسیده است، نشان‌دهنده‌ی احتمال تغییر نام تجاری گوشی‌های هوشمند این شرکت در آینده است.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد نام تجاری گوشی‌های میان‌رده‌ی سری گلکسی A را برای نسل بعدی در سال آینده تغییر دهد. این شرکت نشان‌های تجاری تازه‌ای را در کره‌ی جنوبی و اتحادیه‌ی اروپا به ثبت رسانده است که براساس آن مدل‌های سری گلکسی A احتمالا به گلکسی A10، A30، A50، A70 و A90 تغییر نام داده خواهند شد. این نام‌های تجاری جدید نشان‌دهنده‌ی راهبرد تازه‌ی سامسونگ در نامگذاری محصولات آتی‌اش است. گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۹ پایانی بر نام‌های تک‌رقمی محصولات این شرکت بودند؛ در نتیجه کره‌ای‌ها احتمالا قصد دارند با رونمایی از نخستین پرچمدار خود در سال ۲۰۱۹ یعنی گلکسی اس ۱۰، روش تازه‌ای را برای نامگذاری دستگاه‌هایشان معرفی کنند.

سامسونگ نشان‌های تجاری تازه‌ی خود را برای اسامی سامسونگ A10، A30، A50، A70 و A90 و همچنین نشان سامسونگ E-FOTA در اتحادیه‌ی اروپا به ثبت رسانده است. براساس اسناد به ثبت‌رسیده، اسامی یادشده برای نامیدن گوشی‌های هوشمند، تلفن همراه و تبلت کامپیوترها استفاده خواهند شد. سامسونگ همچنین اسامی گلکسی A30 و گلکسی A50 را در کره‌ی جنوبی به ثبت رسانده است. نشان تجاری E-FOTA نیز با هدف کاملا متفاوت دیگری به ثبت رسیده و در واقع معرف روش به‌روزرسانی فرم‌ور دستگاه‌های سامسونگ از راه دور است.

Samsung new Galaxy A names

ثبت این نشان‌های تجاری نشان می‌دهد که جانشین گوشی‌های گلکسی A6 و گلکسی A8 به همان شیوه‌ی قبل نامگذاری نخواهند شد و سامسونگ احتمالا نام جدید آن‌ها را از بین اسامی یادشده انتخاب خواهد کرد. این نامگذاری می‌تواند در آینده برای کل محصولات این شرکت مورد استفاده قرار گیرد؛ بدین معنی که مدلی با نام گلکسی اس ۱۱ وجود نخواهد داشت و سامسونگ برای نامیدن جانشین گلکسی اس ۱۰ از نام گلکسی اس ۲۰ استفاده خواهد کرد. این راهبرد به شیوه‌ی جدید نامگذاری گوشی‌های هوشمند پرچمدار هواوی نیز شباهت دارد. با این حال، این موضوع فعلا در حد حدس و گمان است و برای اطمینان بیشتر باید در انتظار اخبار تکمیلی بود.

نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا این شیوه‌ی جدید نامگذاری محصولات سامسونگ را ترجیح می‌دهید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ احتمالا نام تجاری گوشی‌های سری گلکسی A را تغییر می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..