تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Star Wars™: Force Arena v3.1.4

در بازی استراتژیک Star Wars™: Force Arena بازیکنان در یکی از هیجان‌انگیزترین نبردهای زنده در کهکشان با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند! تیم سفارشی خود از نیروهای جنگ ستارگان را به نبردهای پر از اکشن اعزام کنید که نیازمند استراتژی و کنترل مستقیم می‌باشند.

توانایی‌های ویژه که می‌تواند جریان جنگ را تغییر دهد را آزاد کنید و کارت‌های ویژه را استفاده نمایید تا به هدف نهایی خود برسید: نابودی مولد دفاعی رقیبتان.

این بازی به طور یکپارچه یک سیستم جمع‌آوری شخصیت قدرتمند، ارتقاء‌های پیشرفته، و کنترل لمسی شهودی را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا تجربه نهایی بازی موبایل را به شما ارائه نماید.

ویژگی‌ها :

مبارزه کنید و یا با دوستانتان و بازیکنان دیگر نیروها را متحد نمایید و در نبردهای یک به یک و دو به دو شرکت کنید

تیمی از شخصیت‌های معروف فیلم جنگ ستارگان را تشکیل داده و در نبرد هدایت نمایید

کارت‌های شخصیت‌ها را جمع‌آوری کرده و نیروهای مورد علاقه خود از جنگ ستارگان را ارتقاء دهید

با شرکت در رویدادها رقابت کنید تا پاداش، شخصیت‌های ویژه و آیتم‌های جایزه دیگر را بدست بیاورید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Star Wars™: Force Arena v3.1.4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..