تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحان کردستانی نیازمند حمایت

داور جشنواره مولودی خوانی هه‌تاو گفت: مداحان کردستانی توان اجرا در بزرگ ترین صحنه های جهانی را دارند اما باید از سوی مسئولان و مدیر برنامه ها ....

پیام عزیزی در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز گفت: موسیقی عرفانی ریشه موسیقی ایرانی و منبع آن در کردستان است و قدمت ۵۰۰ ساله دارد.

این هنرمند کرد زبان عنوان کرد: جای هنرمندان کردستانی در جشنواره های خارجی بسیار خالی است و متاسفانه شرایط و امکانات برای آنها فراهم نشده است.

وی افزود: مداحان و مولودی خوانان کردستانی باید ارتباط بهتری با دیگر شهر های ایران داشته باشند تا تمام ایران آنها را بشناسد و این راه درستی است تا موسیقی خانقاهی در تمام ایران شناخته شود.

عزیزی با بیان اینکه مداحان کردستانی توانایی اجرا در بالاترین صحنه های جهانی را دارند، گفت: اگر مسئولین،اسپانسر ها و مدیر برنامه ها چنین گروه هایی را نشان ندهند آنها فقط درجا زده و ترقی نخواهند کرد.

داور جشنواره هه‌تاو اظهار کرد: موسیقی عرفانی در کردستان استعداد های نهفته ای دارد که می بایست شکوفا شوند و این مهم نیازمند حمایت است.

وی در مورد چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه‌تاو نیز گفت: رقابت در چهارمین دوره این جشنواره بسیار نزدیک و تنگا تنگ بود و به امید خدا حق به حق دار رسید.

وی افرود: امید است در دوره های بعدی جشنواره سبک، ریتم و اشعار جدید تری از جانب گروه ها به کار گرفته شود تا سطح کیفی جشنواره افزایش و مخاطب بیشتری را به خود جذب کنند.

این هنرمند کرد زبان در مورد کار های جدید خود نیز گفت: آلبوم محمد رسول الله با همکاری کشور ترکیه به چهار زبان دنیا تنظیم می شود و به امید خدا به صورت بین المللی در تمام دنیا منتشر خواهد شد.

وی در مورد برگزاری جدید ترین کنسرت هایش نیز گفت: تمام تمرکز فعلی بنده روی تنظیم این آلبوم است و پس از آن برنامه کنسرت ها را تنظیم خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحان کردستانی نیازمند حمایت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..