تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی خط تولید تیولی و اتوبوس های بین شهری در ایران

رئیس هیات مدیره رامک خودرو گفت: خط تولید خودروی­ "تیولی" (TIVOLI) و دو مدل خودرو دیگر و همچنین اتوبوس های درون شهری و برون شهری توسط این شرکت راه اندازی شد.

جواد آدینه در نشست خبری که به همین منظور برگزار شده بود افزود: با توجه به شعار امسال که حمایت از تولید داخلی است این شرکت طی قراردادی با شرکت سانگ یانگ خط تولید خودرو "تیولی" و دو خودروی دیگر را در کشور راه اندازی کرده است.

وی گفت: این دو خط تولید که در حال حاضر در حال طی مراحل نصب و آزمایش می باشد از ابتدای مهر ماه تست های تولید خود را شروع کرده و بر اساس برنامه ای که این شرکت برای آن در نظر دارد از بهمن ماه امسال خودرو تیوولی تولید داخل وارد بازار خواهد شد.

جواد آدینه افزود: بر اساس قرارداد منعقد شده بین رامک و شرکت سانگ یانگ خودروهای تولیدی در داخل کشور صرفا مونتاژ نبوده و تولید به شرط انتقال تکنولوژی در قراردادی 7 ساله انجام می گیرد.

وی گفت: در حال حاضر بر اساس قراردادهایی که با شرکت های تولید قطعه بسته شده است در شروع کار حدود 25 درصد از قطعات تولید داخل بوده و بعد از 7 سال نه تنها بیش از 90 درصد آن در داخل کشور تولید می شود بلکه ایران به هاب صادرات شرکت سانگ یانگ در منطقه تبدیل خواهد شد.

علی عزیزی مدیر عامل شرکت رامک خودرو در همین نشست ضمن اعلام ایجاد خط تولید اتوبوس های بین شهری و درون شهری هم افزود: با توجه به تغییرات نرخ ارز و حجیم بودن خودروهای نقلیه ای مثل اتوبوس این شرکت با راه اندازی خط تولید در شهر قزوین اقدام به تولید اتوبوس های درون شهری و برون شهری هم نموده است.

وی گفت: این خط تولید امکان تولید 600 اتوبوس در یک شیفت کاری در طی سال را داشته و خودروهای تولیدی در آن توسط متخصصین این رشته مورد ارزیابی کیفیت قرار می گیرد تا با استانداردهای جهانی هم سو باشد.

جواد آدینه در جواب سوال خبرنگار یکی از رسانه ها درباره دلیل تاخیر تحویل خودروهای پیش فروش شده این شرکت افزود: با در نظر گرفتن تغییرات ناگهانی قوانین واردات خودرو و بسته شدن سایت ثبت سفارش در سال گذشته و امسال و همچنین تغییرات بازار ارز این شرکت از اجرای برخی از تعهدات خود عقب مانده است که البته برای رضایت مشتری ها طرح هایی را برای جبران خسارت آنها در نظر گرفته است.

وی گفت: مشتری هایی که از سال گذشته خودرو پیش خرید کرده اند می توانند بر اساس قرارداد اصل پول خود را به همراه سود آن دریافت نمایند و یا با تغییر در قرارداد و دریافت سود 30 درصد در انتهای سال یکی از خودروهای تولید داخل این شرکت را تحویل بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی خط تولید تیولی و اتوبوس های بین شهری در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..