تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جامعه شرایط سخت تری را پشت سر گذاشته و از گردنه پیش رو هم عبور می کند

سید حسن خمینی:

تولیت آستان مطهر امام خمینی (ره) گفت: جامعه ما بسیار توانمند است و صدها مرتبه بدتر از شرایط فعلی را پشت سر گذاشته است­ و از مرحله پیش رو هم عبور خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق وزیر امور خارجه، سفیران و نمایندگان ایران در خارج از کشور با آرمان های امام خمینی (ره) افزود: در وزارت امورخارجه تجربه های بسیار گرانبهایی بدست آمده­ و مهم این است که تجربه ها را به نسل های بعدی منتقل کنیم تا خدای ناکرده جمهوری اسلامی دچار پیری نشود.
وی گفت: با تجربه ای که نظام اسلامی از گذشته تا حال به دست آورده است تردید­نداریم که از مرحله پیش رو هم عبور می کند که مهمترین علت آن توانمندی بسیار بالای جامعه و همچنین بی ثباتی و تغییر در دنیاست.
سید حسن خمینی تأکید کرد: جامعه توانمند ما با کشورهای دیگر قابل قیاس نیست، ممکن است دچار شوک های کوتاه مدت بشود اما دوباره خود را بازیابی می کند، به ویژه اینکه صدها مرتبه بدتر از شرایط فعلی را پشت سر گذاشته است بنابراین مرحله پیش رو را هم پشت سر خواهد گذاشت.
وی در تبیین چرایی موفقیت ملت ایران در برابر فشار دشمنان در مرحله پیش رو­گفت: علت آن است که هم جامعه از ناخدای اندیشمند برخوردار است و هم خردش وجود دارد و از سوی دیگر مجموعه مدیریتی کشور تجربه بسیار خوبی به دست آورده و دنیا هم در حال تغییر است.
­تولیت آستان مطهر امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مهم این است که هم به قوت و داشته های مان تکیه کنیم و هم امانتدار مردم باشیم و دین مردم را در مسئولیت هایی که داریم ادا کنیم که مطمئناً موفق خواهیم شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جامعه شرایط سخت تری را پشت سر گذاشته و از گردنه پیش رو هم عبور می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..