تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت زیر بار تعداد افزایش نمایندگان نرفت

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره دلایل مخالفت دولت با طرح افزایش تعداد نمایندگان توضیحاتی داد.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مخالفت دولت با طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس اظهار کرد: طبق اصل 75 قانون اساسی, طرح‌هایی که نمایندگان مجلس تهیه می‌کنند نباید باعث افزایش بار مالی یا کاهش درآمد دولت باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: این یک قاعده است و تنها اختصاص به طرح افزایش تعداد نمایندگان ندارد, بلکه تمامی طرح‌هایی که دارای بار مالی هستند تا زمانی که اعتبارشان تامین نشود, مورد موافقت دولت قرار نمی‌گیرند.

وی اضافه کرد: در خصوص طرح افزایش تعداد نمایندگان نیز با کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس صحبت کردم و به او توضیح دادم با توجه به قاعده کلی قانون اساسی و بار مالی که این طرح دارد؛ دولت در شرایط فعلی با آن موافق نیست.

امیری همچنین با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور و اینکه رئیس کمیسیون اقتصادی طی نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرده که رئیس‌جمهور در موعد قانونی نمایندگان خود را برای بررسی این طرح به کمیسیون معرفی نکرده است, گفت: چهار سوال از رئیس جمهور مطرح بود که به سه سوال پاسخ دادیم و حل و فصل شد؛ سوال چهارم هم به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است و نمایندگان رئیس جمهور هم تعیین شدند.

وی ادامه داد: نامه معرفی نمایندگان رئیس جمهور به کمیسیون مربوطه تحویل داده شده و منتظریم پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی, وقت جلسه را به اعلام کند تا نمایندگان در جلسه کمیسیون حضور پیدا کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت زیر بار تعداد افزایش نمایندگان نرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..