تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت تولیت آستان قدس در پی درگذشت حضرت آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی

قدس انلاین : حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی پیامی را صادر کند.

به گزارش  آستان نیوز، حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی پیامی را صادر کند.

در متن این پیام آمده است: 

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه صمدانی، استاد برجسته اخلاق حضرت آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی (طاب ثراه) در کنار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الائمه علیه‌السلام موجب تأثر و تأسف گردید.

آن مرحوم از شاگردان و یاران امام خمینی(ره) در نهضت اسلامی بود و پس از انقلاب اسلامی نیز با تشکیل جلسات نورانی تواصی به حق و اخلاق و تربیت نفوس مهذب به‌ویژه جوانان، خدمات فراوانی به‌اسلام و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام انجام داد.

اینجانب مصیبت وارده را به‌شاگردان، ارادتمندان و خاندان مکرّم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن بزرگوار، غفران و رحمت واسعه الهی و دستگیری خاصه از ناحیه مقدسه حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام مسألت می‎نمایم.

سیدابراهیم رئیسی

30 تیر 1397




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت تولیت آستان قدس در پی درگذشت حضرت آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..