تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر پزشک ها در دنیای فورتنایت حضور داشتند چه می شد؟ [تماشا کنید]

همه ما می دانیم که هیچ نوع کلاس بندی خاصی در بازی فورتنایت وجود ندارد اما تیم Sushii Films با طراحی ویدیویی جالب، این سوال را مطرح کرده است که اگر کلاس «پزشک» در این بازی وجود داشت، چه اتفاقی رخ می داد.

این موضوع که به جای تلاش برای کشتن دیگر بازیکنان حاضر در نقشه، برای نجات آن ها تلاش کنید، ایده جالبی به نظر می رسد که با دیدی طنز در ویدیو زیر به آن اشاره شده است. در این ویدیو، پزشکی فداکار را می بینیم که بعد از تماشای یک آگهی تلویزیونی برای نجات هم تیمی های خود خطرات مختلفی را به جان خریده و کارهای هیجان انگیز زیادی را انجام می دهد.

با وجود این که در حال حاضر تنها پزشک فورتنایت را می توانید در همین ویدیو پیدا کنید، حضور چنین کلاس بندی هایی در این بازی آن چنان دور از انتظار نیست و توسعه دهندگان این عنوان در کمپانی اپیک گیمز، تا امروز و با وجود آن که کمتر از 1 سال از عرضه این بازی گذشته، با انتشار به روزرسانی های تاثیرگذار، تغییرات زیادی را در این عنوان اعمال کرده اند. برای مثال در ماه گذشته چرخ خرید از فروشگاه به عنوان اولین وسیله نقلیه به فورتنایت اضافه شد.

این عنوان که اخیراً درآمدش از 1 میلیارد دلار عبور کرده، به تنوع بالای بخش شخصی سازی کاربران مشهور بوده و یکی از دلایل اصلی سوددهی فوق العاده آن هم به همین موضوع بر می گردد. می توانید فورتنایت بتل رویال را به صورت رایگان روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و ای او اس دریافت کنید. لازم به ذکر است که هنوز نسخه اندروید این بازی منتشر نشده اما در ماه های اخیر، کلاهبرداران اینترنتی با انتشار نسخه هایی آلوده تحت نام فورتنایت اندروید، قصد سو استفاده از کاربران این سیستم عامل را دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر پزشک ها در دنیای فورتنایت حضور داشتند چه می شد؟ [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..