تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند وقت یک بار لوازم آرایشی را دور بریزیم

لوازم آرایشی مثل کتاب ها و عکس ها نیستند که ماندگاری همیشگی داشته باشند چون بعد از انقضا دیگر آن تاثیر سابق را روی پوست ندارند و منجر به التهاب و مشکلات پوستی می شوند. راهنمای زیر به شما می گوید که چه زمانی باید لوازم آرایشی را دور بریزید.

کرم فونداسیون مایع: بعد از ۶ ماه تا ۱ سال

در استفاده از این کرم ها چه از دست چه از قلمو استفاده کرده باشید احتمال این که هر بار دست ها یا قلموها را بشوئید بسیار کم است. بنابراین با هر بار استفاده کرم را با باکتری های جدیدی آشنا می کنید.

لوازم آرایشی کرمی: بعد از ۶ ماه تا ۱ سال

در مورد این نوع لوازم آرایشی مثل کانسیلرها، رژگونه ها و سایه چشم ها توجه به بافت آن ها بسیار مهم است. اگر بافت آن ها به شکل قلنبه قلنبه در آمده است وقتش رسیده که آن ها را دور بریزید.

رژلب : بعد از ۱ سال

اگر احساس کردید رژلب به راحتی روی لب پخش نمی شود آن را دور بریزید. رژلب را جای خشک و خنک نگهداری کنید.

لوازم آرایشی پودری: بعد از ۲ سال

رژگونه پودری، پودر تثبیت کننده و هایلایترها لوازم آرایشی خوب و پرکاربردی هستند. قلموها و برس های آرایشی را هر چند وقت یک بار تمیز بشوئید تا بیشتر عمر کنند.

خظ چشم: مایع بعد از ۳ ماه. مدادی بعد از ۲ سال

خط چشم های مایع خیلی زود خشک می شوند پس اگر می خواهید پولتان را دور نریزید سراغ خط چشم های مایع نروید. خط چشم های مدادی را هر چند وقت یک بار تراش کنید و دور از رطوبت قرار دهید تا بیشتر عمر کنند.

ریمل: بعد از ۳ ماه

ریمل ها هم مثل خط چشم های مایع زود خشک می شوند. هر زمان احساس کردید دچار التهاب چشم شده اید ریمل را دور بیندازید.

مرطوب کننده: تیوپی بعد از ۶ ماه. پمپی بعد از ۱ سال

از مرطوب کننده ها با گوش پاک کن استفاده کنی تا کمتر در تماس با دست ها باشد. اگر مرطوب کننده پمپی استفاده می کنید از تماس مستقیم با دست جلوگیری کنید تا مانع آلودگی آن شوید.

ضد آفتاب: بعد از ۱ سال

از آن جا که کرم ضد آفتاب هم برای صورت و هم برای گردن و دست ها استفاده می شود بیشتر از یک فصل ماندگاری ندارد اما در غیر اینصورت به تاریخ انقضای روی کرم دقت کنید.

لاک ناخن: بعد از ۱ سال

لاک های قدیمی و تاریخ گذشته به ناخن ها آسیب نمی رساند اما آن زیبایی روزهای اول را روی ناخن ها نخواهد داشت.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/579411

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند وقت یک بار لوازم آرایشی را دور بریزیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..