تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۵۰ واحد صنفی در شهرستان قزوین تعطیل شد

ساعت: 16:51 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1389074

طی سال جاری بیش از ۵۰ واحد صنفی به علت تخلف بهداشتی در شهرستان قزوین تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علیرضا خوانساری، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین از تعطیلی 51 واحد صنفی متخلف از ابتدای سال 1397 در این شهرستان خبر داد.


وی عنوان کرد: به منظور اجرای آیین نامه جدید ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان قزوین از ابتدای سال جاری با انجام بیش از 8هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، انجام شد. 

این مسئول ابراز کرد: به علت داشتن نواقص بحرانی و غیر بحرانی، اقدام به صدور دو هزار و 200 مورد اخطار رفع نقص شد در این مدت 81 مورد اخطار 48 ساعته تعطیل صادر و 51 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی، به طور موقت تعطیل و پرونده آنها برای رسیدگی به تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی ارسال شد. 

وی اذعان کرد: علت تعطیلی واحدهای مذکور را داشتن نواقص بهداشت محیطی طبق آیین نامه ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و عدم رفع به موقع نواقص بهداشتی و همچنین عرضه مواد غذایی غیر قابل مصرف به استناد جوابیه آزمایشگاه مواد غذایی استان عنوان کرد.

خوانساری آجیل پزی، رستوران، اغذیه فروشی، کبابی، ماست بندی، سبزی خُردکنی، تهیه غذای بیرون بر، نانوایی، خواربار فروشی، قنادی، میوه فروشی، جگرکی، آرایشگاه زنانه و لبنیاتی از واحدهای صنفی تعطیل شده بود که وی به آنها اشاره کرد. 

وی گفت: در این مدت بر مبنای نظارت بر عرضه مواد غذایی، تعداد 498 نمونه مواد غذایی برای انجام آزمایشات میکروبی و شیمیایی برداشت شده و پرونده 71 متصدی که مواد غذایی آلوده عرضه می‌کردند به مراجع قضایی ارسال شد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۵۰ واحد صنفی در شهرستان قزوین تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..