تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام زائران زنجانی با 5 پرواز به سرزمین وحی/ 1600 زائر زنجانی امسال به خانه خدا اعزام می‌شوند

ساعت: 19:11 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1389091

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه دو پرواز از فرودگاه زنجان به سمت مدینه انجام شده است گفت: اعزام‌ها در مجموع با 5 پرواز سعودی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعزام زائران زنجان به خانه خدا اظهار کرد: امسال یک هزارو 600 زائر زنجانی به خانه خدا اعزام می‌شود که از این تعداد 100 نفر از تهران اعزام می‌شوند و یک هزار و 500 نفر نیز از طریق 5 پرواز از فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پرواز اول در ساعت 09:28 به سمت مدینه پرواز کرد که قرار بود این پرواز ساعت 30 دقیقه بامداد انجام شود افزود: به دلیل اشکالی که در عملیات شرکت سعودی پیش آمده بود و اطلاعات فرودگاه زنجان را اشتباهی برداشت کرده بودند اولین پرواز با تاخیر انجام شد.

مدیر فرودگاه زنجان خاطر نشان کرد: پرواز دوم نیز ساعت 11:25 دقیقه صبح امروز به سمت مدینه با 300 مسافر انجام شد.

وی بیان کرد: پرواز سوم نیز امروز ساعت 20:40 انجام می‌شود و پرواز چهارم نیز فردا یکشنبه صبح ساعت 20:40 دقیقه از فرودگاه زنجان به سمت مدینه انجام خواهد شد.

قاسمی بیان کرد: دوشنبه صبح نیز ساعت 08:30 دقیقه پنجمین پرواز از فرودگاه زنجان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگشت حجاج به زنجان گفت: پرواز‌های برگشت نیز با 5 پرواز سعودی از تاریخ دوم شهریورماه به سمت زنجان آغاز خواهد شد.

مدیر فرودگاه زنجان عنوان کرد: در حال حاضر در برنامه‌ اعزام زائران و پرواز‌ها از فرودگاه زنجان هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام زائران زنجانی با 5 پرواز به سرزمین وحی/ 1600 زائر زنجانی امسال به خانه خدا اعزام می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..