تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع‌­آوری و حمل مکانیزه نخاله و پسماندهای ساختمانی در زنجان/ روزانه 410 تن نخاله‌های ساختمانی در زنجان تولید می‌شود

ساعت: 19:11 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1389095

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان زنجان با اشاره به جمع‌­آوری و حمل مکانیزه نخاله و پسماندهای ساختمانی در زنجان گفت: روزانه 410 تن نخاله‌های ساختمانی در زنجان تولید می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: جمع­ آوری و حمل مکانیزه نخاله و پسماندهای ساختمانی کم حجم ناشی از تعمیرات و بازسازی، با تغییر کاربری ماشین آلات و تجهیز آنها به بازو غلطان و خرید و تهیه تعدادی باکس ویژه نخاله، توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: طی برآورد به عمل آمده روزانه 410 تن نخاله های ساختمانی در زنجان تولید می گردد و این سازمان با هدف ارتقا سطح رعایت نظافت معابر، بهداشت عمومی، بهبود منظر شهری، افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله، نسبت به ساماندهی، ذخیره سازی موقت و حمل مکانیزه نخاله با استفاده از باکس های ویژه در بخشی از مناطق شهری بصورت پایلوت اقدام نموده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان زنجان افزود: شهروندان در زمان اخذ مجوز برای انجام تعمیرات و بازسازی اماکن عمومی و مسکونی، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری مراجعه کرده تا پس از برآورد کارشناسی میزان خاک و نخاله تولیدی، باکس های حمل نخاله به آدرس درخواستی ارسال شود.

وی ابراز کرد: ظرفیت این مخازن بین 3-1 تن بوده و شهروندان پس از پر شدن مخزن می توانند مراتب را طی تماس تلفنی به اطلاع رسانده تا عوامل اجرایی سازمان توسط خودروهایی مجهز به سیستم جک‌های هیدرولیکی، باکس ها بارگیری و جهت تخلیه به مراکز مجاز تخلیه خاک و نخاله هدایت کنند.

نجفی خاطر نشان کرد: در آغاز اجرای این طرح و جهت آشنایی شهروندان با کاربری باکس های نخاله و ضرورت استفاده از آن، با هماهنگی مناطق سه گانه شهرداری، تعدادی از آن ها را در محل هایی از شهر جانمایی و مستقر کردیم.

وی عنوان کرد: در خصوص محل های مشمول طرح و شیوه اجرای آن نیز اطلاع رسانی از طریق بنرهای تبلیغاتی و بروشورهای مربوطه انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان زنجان ابراز کرد: طبق  قانون حمل و تخلیه بدون مجوز پسماندهای ساختمانی در سطح شهر و حریم آن تخلف محسوب شده و افراد خاطی موظف به پاکسازی محیط و نیز پرداخت هزینه های مربوطه می باشند.

وی همیاری و همکاری شهروندان در اجرای این طرح نو در شهر زنجان را که موجب ارتقا سطح پاکیزگی شهری و جلوگیری از ایجاد سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله می‌شود، را خواستار شد چرا که موفقیت اجرای هر طرحی در گرو همکاری و مشارکت مردمی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع‌­آوری و حمل مکانیزه نخاله و پسماندهای ساختمانی در زنجان/ روزانه 410 تن نخاله‌های ساختمانی در زنجان تولید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..