تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات قهرمانی واترپلو و تکواندوی کشوری در زنجان برگزار می‌شود/ ادامه رایزنی‌ها برای میزبانی زنجان در مسابقات جهانی کونگ‌فو

ساعت: 19:11 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1389097

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی کشور واترپلو و تکواندو در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدعلی حمزه‌پور امروز درجمع خبرنگاران از پیگیری برنامه‌های ورزشی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری چندین دوره مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف به میزبانی زنجان در دستور کار قرار دارد.

  ️وی با اشاره به اینکه مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور ویژه بیماری‌های خاص در زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این رقابت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

 معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان میزبان مسابقات واترپلوی زیر 12 و زیر 14 سال کشور است، گفت: همچنین مسابقات تکواندوی منطقه 2 کشوری نیز به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. 

 حمزه‌پور به میزبانی زنجان در رقابت‌های تکواندوی رده سنی نوجوانان کشور اشاره کرد و افزود: همچنین در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات دو و میدانی ناشنوایان قهرمانی کشور در زنجان هستیم.  

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در بعد جهانی به میزبانی زنجان نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل است، گفت: در همین راستا در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات جهانی رشته رزمی و همچنین رشته کونگ‌فو به میزبانی زنجان هستیم.  

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه میزبانی زنجان در مسابقات مختلف ورزشی موجب ترغیب و تشویق مردم به رشته‌های مختلف ورزشی می‌شود، اظهار کرد: از سوی دیگر میزبانی‌ها موجب ایجاد بار روانی و حمایتی برای ورزشکاران بومی در رقابت‌ها شده و در ارزیابی‌های نیز به سود استان و عملکرد هیأت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات قهرمانی واترپلو و تکواندوی کشوری در زنجان برگزار می‌شود/ ادامه رایزنی‌ها برای میزبانی زنجان در مسابقات جهانی کونگ‌فو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..