تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری 450 حلقه لاستیک حواله‌ای به رانندگان جاده‌های گلستان

ساعت: 19:27 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1389130

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به آغاز طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان جاده‌ای از نیمه دوم تیرماه‌جاری در استان، اعلام کرد: طی هفته گذشته 450 حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده‌ای استان در مراکز پیش بینی‌شده‌ توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ "مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان انواع لاستیک‌های توزیع شده را از نوع تولیدات داخلی بیان‌کرد و گفت:حوالجات صادره از طریق پنج عامل فروش رسمی استان دریافت می شوند.

این مقام مسوول در گلستان خاطرنشان‌کرد: رانندگان و مالکین ناوگان جاده‌ای غرب استان برای دریافت حواله لاستیک به پایانه مسافربری شهرستان گرگان‌ و رانندگان و مالکین ناوگان جاده‌ای شرق استان باید به اداره راهداری‌وحمل‌ونقل‌جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه‌داد: با توجه به تقاضای روزافزون رانندگان و مالکین ناوگان؛ اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت وتشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل و عاملین فروش،در حال‌پیگیری برای افزایش تنوع و تعداد عوامل توزیع لاستیک در سطح استان می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری 450 حلقه لاستیک حواله‌ای به رانندگان جاده‌های گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..