تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 9 تا 16 درصی قیمت روغن

 امروز تولیدکنندگان روغن افزایش ۹ تا ۱۶ درصدی محصولات خود را اعمال و نسبت به عرضه محصولات آنهم با قیمت‌های جدید اقدام کرده‌اند. به عنوان نمونه روغن یک لیتری یکی از شرکت های روغن از ۵۳۰۰ تومان به ۵۷۵۰ تغییر کرده است.

روغن ۹ تا ۱۶ درصد گران شد

 در طول چند هفته اخیر کاهش عرضه محصولات در سطح بازار باعث شده تا مشکلاتی متعددی برای مردم به وجود آید. در این شرایط تولیدکنندگان با این استدلال که ارزی برای تأمین مواد اولیه خود ندارند، افزایش قیمت را هم اعمال کرده اند که این موضوع تشدید رکود در بازار را افزایش داده است.

 اگر امروز سری به فروشگاه‌های عرضه محصولات غذایی بزنید مشاهده می‌کنید که قیمت بسیاری از کالاها با وجود ممنوعیت‌ها افزایش یافته و خبری از ارزانی نیست. جالب اینجاست دولت در قالب اطلاعیه هایی مدام در مورد مدیریت بازار سخن می‌گوید اما در عمل خبری از نظارت نیست و همچنان روند افزایش غیر منطقی قیمتها ادامه دارد.

البته در چند روز اخیر اعتراض تولیدکنندگان در افزایش قیمت مواد اولیه باعث شد اتاق اصناف ایران اعلام کند هر واحد صنفی بین 7 تا 17 درصد می‌تواند برای کالا‌های وارداتی افزایش قیمت دهد و بیشتر از آن تخلف است. اعلام همین مطلب کافی بود تا مجوز گرانی صادر و واحدهای صنفی نسبت به اجرای اقدام کنند.

امروز تولیدکنندگان روغن افزایش 9 تا 16 درصدی محصولات خود را اعمال و نسبت به عرضه محصولات آنهم با قیمت‌های جدید اقدام کرده‌اند. به عنوان نمونه روغن یک لیتری یکی از شرکت های روغن از 5300 تومان به 5750 تغییر کرده است.

شرکت دیگری قیمت روغن سرخ کردنی خود را از 4300 تومان به 4800 تومان رسانده است. برخی از شرکت ها هم افزایش 16 درصدی قیمت را اجرا و مطابق با آن روغن یک لیتری خود را از 5300 تومان با قیمت 6150 تومان  به فروش می رسانند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 9 تا 16 درصی قیمت روغن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..