تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار گسترش فولاد و استقلال خوزستان در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود

دیدار گسترش فولاد و استقلال خوزستان در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته نخست لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی قرار است از ۴ مرداد با دیدار تیم‌های نساجی مازندران - ذوب آهن، پدیده - پرسپولیس، سایپا - سپیدرود رشت و فولاد - پارس جنوبی جم آغاز می‌شود که در روز دوم بازی ها، استقلال خوزستان باید در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز برود.

البته قرار است سهمیه گسترش فولاد به ماشین سازی واگذار شود و در هر صورت، ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان این دیدار خواهد بود.

جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: تفاوتی نمی‌کند، کدام تیم گسترش فولاد و ماشین سازی در لیگ برتر بازی کند، در هر صورت ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان مسابقه با استقلال خوزستان است و امیدوارم شاهد مسابقه خوبی شویم.

گفتنی است، دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: مالک استقلال خوزستان تغییر می‌کند؟

انتهای پیام/

ورزشگاه میزبان دیدار گسترش فولاد و استقلال خوزستان مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار گسترش فولاد و استقلال خوزستان در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..