تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه فولاد خوزستان

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان که فصل گذشته نتایج قابل قبولی را از خود به جای گذاشته بود با حفظ کادرفنی سال گذشته و با جذب چند بازیکن در پست های مختلف خود را تقویت نموده و آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر است .

به بررسی خرید های جدید فولاد خوزستان می پردازیم :

** در پست مهاجم 2 بازیکن به این تیم اضافه شده اند:

1)لوسیانو پریرا: لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا بازیکن اهل برزیل که سابقه حضور در لیگ ایران و در تیم های سپاهان ، گسترش فولاد و نفت آبادان را در کارنامه دارد و فصل گذشته در نفت آبادان با 12 گل زده در رتبه سوم برترین گلزنان لیگ قرار گرفت.
او همچنین سابقه بازی برای فولاد در فصل 92-93 لیگ برتر را دارد.

2) رضا میرزایی : بازیکن جوان و 22 ساله که به صورت قرضی از سپاهان به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوسته است .

او به عنوان مهاجم می تواند از هر دو پای خود به خوبی بهره بگیرد.  همچنین وی در 42 بازی برای سپاهان موفق شده 3 گل برای این تیم به ثمر برساند.

** در پست هافبک 3 بازیکن به این تیم اضافه شده اند که عبارت اند از :

1)شاهین شفیعی : شاهین شفیعی هافبک 30 ساله و جدید فولاد خوزستان می باشد . وی سابقه حضور در تیم های صبای قم ، داماش گیلان ، گسترش فولاد تبریز و اکسین البرز را دارد و در 58 بازی برای اکسین البرز توانست 17 گل به ثمر برساند .

2)میثم دورقی: هافبک دفاعی و 28 ساله خوزستانی که سابقه حضور در استقلال اهواز ، نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد .

3)مهدی زبیدی: هافبک 26 ساله و خوش تکنیک سوسنگردی تیم فوتبال فولاد خوزستان که فصل گذشته در پارس جنوبی جم بازی می کرد و در 24 بازی برای این تیم توانست یک گل به ثمر برساند.

** در پست دفاع این تیم توانست مدافع تراکتور را جذب کند.

1) عارف آقاسی : مدافع جوان و ایذه ای جدید فولاد خوزستان که فصل گذشته برای گذراندن خدمت مقدس سربازی در تیم تراکتور سازی تبریز بازی می کرد. وی همچنین سابقه بازی در فولاد نوین خوزستان را هم دارد.

** در پست دروازه بانی ناصر سالاری به این تیم اضافه شد.

1) ناصر سالاری : این دروازه بان سابقه قهرمانی با پارس جنوبی جم در لیگ دسته اول را دارد و در نیم فصل اول فصل گذشته به تیم نفت آبادان رفت و نیم فصل دوم را در خونه به خونه بابل بازی می کرد. او جایگزین حامد لک در این تیم شده است .

بازیکنانی که از فولاد خوزستان جدا شده اند : رحیم زهیوی – احمد عبدالله زاده – حامد لک – یوسف وکیا – علی اصغر عاشوری – مجتبی حقدوست و محمد اهل شاخه

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد استقلال خوزستان به مبعلی و آل نعمه

انتهای پیام/

عملکرد فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه فولاد خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..