تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی کندی: اردو‌های تیم ملی دوچرخه سواری در تبریز در حال پیگری است

رسول هاشمی کندی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با برگزاری اردو های تدارکاتی پیش از مسابقات آسیایی 2018 گفت: در حال حاضر در 2 بخش استقامت و نیمه استقامت ، اردو تدارکاتی در شهر تبریز در حال برگزاری است . پس از اتمام اردو شهر تبریز ، ادامه اردو از 3 تا 23 مرداد در گرگان پی گیری خواهد. پس از اتمام اردوهای تدارکاتی با یک استراحت کوتاه در تاریخ 25 مرداد به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم شد.

6 سهمیه در مسابقات آسیایی جاکارتا

در مسابقات آسیایی جاکارتا ، در 2 بخش استقامت و نیمه استقامت که در جاده و پیست برگزار می شود، 6 سهمیه خواهیم داشت. از این 6 سهمیه باید اعضای تیم ملی را در ماده های استقامت جاده ، تایم تریل، مدیسون دو نفره ، امینیوم و چهار کیلومتر جاده تقسیم کنیم.

مصدومیت آرمین گودرزی

سرمربی دوچرخه سواری گفت : آرمین گودرزی جزو اسامی اصلی بازیکنان تیم ملی است اما به علت مصدومیت، در اردوی شهر تبریز شرکت نکرده است . او قرار است در اردوی بعدی در گرگان به تیم ملی ملحق شود. امیدواریم هر چه زودتر مصدومیت آرمین گودزی بهبود یابد زیرا یکی از بخت های کسب مدال است .

اعزام تیم ملی به اردو و مسابقات برون مرزی

او گفت: بازیکنان در ماده جاده در تاریخ 5 مرداد ، در مسابقه ای که در کشور هلند برگزار می شود شرکت خواهند کرد و پس از مسابقات به اردو منتقل می شوند. در ماده پیست ، 10 روز زودتر اعزام به مسابقات آسیایی به کشور مالزی برای تمرینات تخصصی در پیست چوبی اعزام می شوند.

کسب مدال در رشته مدیسون و تایم تریل جاده

هاشمی کندی با اشاره به موفقیت تیم ملی گفت: در بخش جاده آقایان آرمین گودزی و مهدی سهرابی از نفرات برتر و با تجربه هستند ، که امیدواریم بتوانند مدال کسب کنند . آقای صمد پورسیدی چندین سال رنکینگ اول آسیا را داشته است . در رشته دوچرخه سواری ورزشکاران با تجربه ای داریم که در کنار آنها جوانان با انگیزه ای همچون گنج خوانلو در ماده پیست رشته امینیوم رکاب خواهد زد. همچنین در رشته مدیسون و تایم تریل جاده امید زیادی برای کسب مدال خواهیم داشت.

هم ترازی سطح کشور های آسیایی در دوچرخه سواری

رقبای اصلی ایران در این دوره از مسابقات آسیایی؛ بازیکنانی از قزاقستان ، ژاپن ،کره جنوبی و ورزشکار بااستعدادی از امارات هستند. کشور هنگ کنگ هم نفرات بسیار خوبی را در در این دوره از مسابقات دوچرخه سواری دارد . سطح دوچرخه سواری کشور های آسیایی رو به نزدیکی است و رقابت بسیار سنگینی وجود دارد. در بخش پیست رقابت نسبت به سایر ماده ها سخت تراست و تعداد شرکت کنندگان بالایی دارد.

تلاش فدراسیون برای موفقیت دوچرخه سواری

وی گفت : مشکل خاصی از نظر اردو و تجهیزات نداریم . فدراسیون دوچرخه سواری تجهیزات مورد نظر را تهیه کرده است و تا اردوی بعدی در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت. اردو ها و مسابقات نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تا جای ممکن فدراسیون ما را اعزام کرده است .نمی توان گفت شرایط کاملا ایده آلی را پشت سر گذاشتیم که البته تمام تیم های ملی شرایط مشابه ما را دارند . فدراسیون دوچرخه سواری هیچ مشکلی ندارد و در همه ی زمینه ها تلاش خود را با تمام قوا کرده است.

بیشتر بخوانید:

اولین بانوی دوچرخه سوار ایران در رنکینگ آسیا


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری درباره آخرین وضعیت ملی پوشان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی کندی: اردو‌های تیم ملی دوچرخه سواری در تبریز در حال پیگری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..