تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضیعت نقل و انتقالات تیم سپیدرود رشت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپیدر رود رشت با حفظ کادر فنی و جذب بازیکنان جدید در پست های مختلف در حال آماده سازی تیم برای حضور در لیگ برتر است. این تیم فصل گذشته و در ابتدای فصل با سرمربی گری علی نظر محمدی نتوانست رضایت هواداران خود را جلب کند و با بر کناری او،علی کریمی توانست هدایت این تیم را بر عهده گیرد و نتایج قابل قبولی را در بازی های خانگی برای تیم سپید رود بدست اورد.تیم پرطرفدار فوتبال سپید رود فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر با کسب 30امتیاز در رتبه ی 13 جدول و بالا تر از سپاهان قرار گرفت.

حال قصد داریم به بررسی بازیکن های جدید این تیم بپردازیم.

1_ایوب کلانتری: این بازیکن 28 ساله شیرازی سابقه ی بازی در باشگاه ها ی سایپا،سیاه جامگان و گسترش فولاد را در کارنامه ی خود دارد.وی در تیم سایپا 23 بازی را به انجام رسانده و موفق به ثمر رساندن یک گل برای این تیم شده است.همچنین وی در پست میانه در تیم فولاد خوزستان 42 بازی انجام داده است و در این مدت 4 تا گل دریافت کرده است.

2_یعقوب کریمی:این بازیکن فوتبال خود را از جوانان پاس و سپس استقلال تهران آغاز کرد. وی به مدت ۵ سال در تیم های پایه استقلال بازی کرد و بازوبند کاپیتانی تیم امید استقلال را بر بازو بست و سپس به بزرگسالان استقلال پیوست. او در دو فصل حضور خود در استقلال فقط در چند دیدار به میدان رفت و سال بعد توسط پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال از لیست کنار گذاشته شد. یعقوب کریمی راهی نفت تهران شد. در دو فصل حضور در نفت تهران، 52 بار برای این تیم به میدان رفت و موفق شد ۱۱ گل به ثمر برساند. یعقوب کریمی در پست میانه در تیم نفت تهران 29 بازی انجام داده است،همچنین وی توانسته 10 گل برای این تیم دریافت نماید.

3_کوروش ملکی : این بازیکن سابقه بازی در تیم گسترش فولاد تبریز را در کارنامه خود دارد و همچنین کوروش ملکی در پست دروازه بان در تیم گسترش فولاد تبریز 6 بازی انجام داده است.

4_علیرضا عزتی کرامت: این بازیکن 32 ساله که در پست هافک دفاعی بازی می کند و در فصل گذشته برای تیم فوتبال نفت تهران به میدان رفت اما با سوقط این تیم به دسته ی پایین تر، این بازیکن ترجیح داد به تیم سپید رود رشت ملحق شود .وی 196 بازی برای نفت تهران موفق به زدن 15 گل برای این تیم شد.

بیشتر بخوانید:

عزیزی: به کارهای مالک سابق سپیدرود اهمیتی نمی دهیم

آرین فتوحی و حسین امینی در تیم بزرگسالان سپیدرود

انتهای پیام/

وضعیت تیم سپیدرود رشت در فصل نقل و انتقالات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضیعت نقل و انتقالات تیم سپیدرود رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..