تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد جهانی فرصتی برای تعامل میان کشورهاست

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختتامیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی ۲۰۱۸ با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ایران و رئیس بنیاد ملی نخبگان، فاطمه مهاجرانی قائم مقام وزیر و جمعی از مسئولان مربوطه عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان این المپیاد علمی گفت: صحنه علم بار دیگر شاهد رقابتی سازنده بین دختران و پسران دانشمند بود و امیدوارم اثرات مثبتی از آن را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: از حضور نمایندگان علمی و فرهنگی ۷۰ کشور دنیا خوشحال هستیم و امیدوارم کیفیت کار برای شرکت کنندگان قابل قبول باشد.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بیان کرد: ایران مهد دانشمندانی چون ابوریحان بیرونی است که در حوزه علم تاثیر شگرفی داشتند و ایران از سال ۱۹۹۹ به عضویت المپیاد جهانی زیست شناسی درآمد که توانسته است در این مدت ۷۲ مدال و چهار دیپلم اختیار کسب کند، در این مسابقات هم ایران قدرتمند ظاهر شد، همچنین ۶۴ دبیر سرآمد زیست شناسی هم در این برنامه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه المپیاد جهانی فرصتی برای تعامل است، تصریح کرد: نتیجه این تعامل به رشد بشری منتج می‌شود چرا که بشر امروز علاوه بر دانش به اخلاق هم نیازمند است، امیدوارم میزبانی بهانه‌ای برای صلح و دوستی و تعامل میان کشورها شده باشد.

اعلام آمادگی برای میزبانی المپیاد سلول های بنیادی

در ادامه مراسم فاطمه مهاجرانی قائم مقام وزیر در المپیاد جهانی زیست شناسی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهد صلح و دوستی میزبان المپیاد بود و طبق دستور رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برای المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی ساختاری اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز جنس مقاومت ما از نوع مقاومت علمی است و باعث افتخار است که امروز به میزبانی المپیاد جهانی زیست شناسی را بر عهده داریم.

مهاجرانی تصریح کرد: انسان متعالی به دو بال علم و اخلاق نیاز دارد و همانطور که این جمع، سرآمدان علم زیست شناسی هستند بابد برای رسیدن به مقام خلیفه الله بودن هم بکوشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد جهانی فرصتی برای تعامل میان کشورهاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..