تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنفرانس پدافند کالبدی در تبریز برگزار می‌شود

کنفرانس پدافند کالبدی در تبریز برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  کنفرانس پدافند کالبدی با محوریت عمران، معماری و شهرسازی ۱۵ آبان ماه سال جاری با همکاری دانشگاه‌های تبریز در مرکز استان آذربایجان شرقی برگزامی‌شود.

این کنفرانس با محوریت عمران، معماری و شهرسازی توسط اداره کل پدافند غیر عامل استان آذربایجان شرقی و به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

فرزین حق پرست، دبیر علمی کنفرانس پدافند کالبدی با اشاره به این کنفرانس گفت: در هفته پدافند غیر عامل و همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸، پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی این کنفرانس برگزار خواهد شد؛ کنفرانس پدافند کالبدی با همکاری دانشگاه تبریز و دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی، دانشگاه صنعتی سهند و با مشارکت پژوهشگران دانشگاهی داخلی و خارجی و کلیه صاحب نظران در حوزه توسعه امن و پدافند کالبدی در آبان ماه ۱۳۹۷ به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

حق پرست با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل و همچنین پدافند کالبدی در ساخت و ساز شهری اظهار کرد: این کنفرانس در محور‌های مختلفی همچون شاخه‌های مهندسی عمران، معماری، شهرسازی، مدیریت بحران و نفشه برداری برگزار خواهد شد و یقیناً دستاورد‌های پژوهشگران در این زمینه و ارائه آن‌ها در این کنفرانس نتایج درخشانی را در پی خواهد داشت و با برپایی این کنفراس امید می‌رود، ارتباط‌های بسیار سازنده‌ای در جهت تبادل آخرین دستاورد‌های علمی بین محققان و شرکت‌کنندگان تحقق یابد.

وی در خصوص آخرین مهلت ارسال مقالات به کنفرانس پدافند کالبدی گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در کنفرانس ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ است و نتایج داوری مقالات ۵ مردادماه ۹۷ اعلام می‌شود.

دبیر علمی کنفرانس پدافند کالبدی یاداور شد: مقالات دریافتی پس از داوری توسط کمیته علمی کنفرانس در بخش‌های مختلف در قالب پوستر و سخنرانی ارائه خواهند شد و علاوه بر آن اساتید خارجی و داخلی در قالب سخنرانی به ارائه آخرین یافته‌های علمی خود در این بخش می‌پردازند و در حاشیه این کنفرانس کارگاه‌های آموزشی و آخرین دستاورد‌های پدافند غیر عامل نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری کنفرانس پدافند کالبدی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنفرانس پدافند کالبدی در تبریز برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..