تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره آواها و نواهای رضوی به کار خود پایان داد

جشنواره آواها و نواهای رضوی به کار خود پایان دادبه گزارش خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی به کار خود پایان داد.

۳۰۰ اثر از اهالی موسیقی، آثارشان را به سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی ارسال کرده بودند که تمامی این آثار را شاهین فرهت، احمد صدری، تقی ضرابی، حسام الدین سراج، آریا عظیمی نژاد و شهرام صارمی داوری کردند.

این جشنواره هر سال نسبت به سالهای گذشته با استقبال بهتری از سوی هنرمندان روبرو می شود. در این جشنواره برای دومین بار از هنرمندان سایر کشورهای جهان مانند افغانستان، گرجستان، ترکیه و آذربایجان در حوزه رضوی دعوت شده بود.

این جشنواره که از 27 شروع به کار کرد امروز عصر در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

حضور قبایل مختلف ایرانی با لباس محلی از جمله نکات جالب این مراسم بود.

 سه گروه موسیقی محلی اجرای موسیقی داشتند که یکی از اجراها با کلام بود. در میان اجرای این گروه ها، کلیپی با صلوات خاصه امام رضا (س) پخش شد.

دبیر جشنواره آواها و نواهای رضوی گفت: از اساتید محترم و شرکت کنندگان تشکر می کنم. امسال شانزدهمین دوره جشنواره رضوی را برگزار کردیم. در ابتدا این جشنواره بسیار محدود به چند شاخه هنری بود اما هر سال توسعه پیدا کرد.

دوستان ما در بنیاد امام رضا(ع) توانستند به خوبی کمبود های موسیقی نواحی را کشف و جبران کنند.

وی افزود: این جشنواره سال گذشته با هنرمندان داخلی 150 اثر را به خود دید اما امسال با هنرمندان خارجی و 300 اثر کار خود را به پایان برد. از تمام کسانی که برای این برنامه فاخر تلاش کردند تشکر می کنم. هر کسی که در هر عرصه ای مانند شعر، تولید قطعه، موسیقی و ... داشت می توانست اثری تولید کند و برای جشنواره بفرستد.

دبیر سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی ادامه داد: آواها و نواها و ترانه هایی که در تمام دنیا سروده می شود باطن هر جامعه را معرفی می کند. ما هم می توانیم الگو هایمان را معرفی کنیم. جهان تشنه معرفی اسوه های اخلاق است.

وی گفت:ما می توانیم با این ابزار الگوهایمان را معرفی کنیم. ما می توانیم همه را به نیک نامی دعوت کنیم. امیدواریم در دوره آینده هنرمندان بیشتری را به این جشنواره دعوت کنیم.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره آواها و نواهای رضوی به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..