تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امامزاده روح الله از نوادگان کدام امام است؟

حجت الاسلام حجر رسولی مدیر آستان امامزاده روح الله میدان امام‌خمینی (ره) شهر تهران در مورد این امامزاده در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: این امامزاده سال‌ها هیچ زائری نداشته است به دلیل اینکه درب آن بسته بوده است. امامزاده روح الله از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) است که حضورش در تهران به قرن دهم هجری برمی گردد.

وی افزود: بعد از فوت ایشان و در قرن قبل مقبره و آستان این امامزاده داخل کاخ گلستان قرار می‌گیرد و عملا دسترسی به آن کم می‌شود و هر کسی نمی‌تواند به زیارت برود.

حجت الاسلام رسولی افزود:در شرایط بعد از انقلاب به خاطر تحرکات گروهک منافقین برای انفجار ساختمان مخابرات میدان امام خمینی (ع) بازهم درب این امامزاده بسته بود و فقط دوشنبه‌ها عده‌ای خاص به زیارت امامزاده روح الله می‌رفتند و زیارت عاشورا می‌خواندند.

وی افزود: تا اینکه در سال ۹۰ و ایجاد شرایط عادی مساحتی به متراژ حدود ۹۰۰ متر برای این امامزاده در نظر گرفته شد و از آن سال به بعد عموم مردم کم کم با آن آشنا شدند.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای با اهداف خاص به دنبال تخریب جایگاه این امامزاده و وارد کردن تهمت به اعتبار ایشان هستند. در حالی این موضوع کاملا غلط و غیر قابل قبول است.

حجت الاسلام رسولی در انتها خاطر نشان کرد: به خاطر آشنا کردن مردم با جایگاه امامزاده روح الله مراسمی در تاریخ هفت مرداد با حضور افراد معروف و معتمدان شهر برگزار می‌شود تا بتوانیم به نحو شایسته این امامزاده را به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/

امامزاده‌ای که سال‌ها هیچ زائری نداشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امامزاده روح الله از نوادگان کدام امام است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..