تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابعاد و رنگ‌های گلکسی واچ مشخص شد

احتمالا گلکسی واچ در دو نسخه‌ی ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود، ضمن اینکه مدل بزرگ‌تر در رنگ‌های صورتی، مشکی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ طی رویداد اختصاصی ۱۸ مرداد، ساعت هوشمند جدیدی را نیز در کنار گلکسی نوت 9 معرفی کند، پیشتر تصور می‌شد که این پوشیدنی با نام گیر اس ۴ روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما اکنون می‌دانیم که کره‌ای‌ها نام گلکسی واچ را برای آن در نظر گرفته‌اند. اگرچه ساعت هوشمند مورد انتظار غول دنیای فناوری تحت برند Galaxy عرضه خواهد شد؛ اما این محصول به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل Tizen 4.0 همراه خواهد بود. حال شایعاتی درباره‌ی ابعاد و رنگ‌های گلکسی واچ به‌گوش می‌رسد.

اسناد مربوط به Galaxy Watch‌ در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) نشان می‌دهند که ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو مدل متفاوت ۱.۲ و ۱.۳ اینچی معرفی خواهد شد. یکی از مدل‌ها با نمایشگر ۱.۳ اینچی، درست‌مانند گیر اس ۳، ابعاد ۴۶ میلی‌متری خواهد داشت؛ در حالی که مدل دیگر ۴۲ میلی‌متری خواهد بود، بنابراین تنها یک میلی‌متر از گیر اسپرت ۴۳ میلی‌متری کوچک‌تر خواهد بود.

امروزه ساعت‌های بزرگ از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند؛ بنابراین احتمال مدل ۴۶ میلی‌متری سامسونگ فروش مناسبی را تجربه خواهد کرد. در این بین، افرادی با مچ دست کوچک‌تر، احتمالا به‌سوی مدل ۴۲ میلی‌متری گلکسی واچ جذب خواهند شد. ماه گذشته تأیید شد که ساعت هوشمند جدید سامسونگ با رنگ طلایی جدیدی نیز عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که مدل ۴۶ میلی‌متری در سه رنگ صورتی، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد؛ در حالی که مدل ۴۲ میلی‌متر احتمالا در دو رنگ صورتی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

سامسونگ هر دو ساعت هوشمند ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری را در نسخه‌های Wi-Fi و LTE به فروش خواهد رساند. شایعات حکایت از آن دارند که کره‌ای‌ها مدل LTE را در آمریکا از طریق اپراتورهای مخابراتی عرضه خواهند کرد، ضمن اینکه آغاز فروش گلکسی واچ با گلکسی نوت ۹ همزمان خواهد بود. انتظار می‌رود که فبلت جدید سامسونگ در تاریخ ۲ شهریور روانه‌ی بازار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابعاد و رنگ‌های گلکسی واچ مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..